Vind die ANWB een steeds (wereld)vreemdere organisatie worden.
Het WW lidmaatschap is persoonsgebonden en het is niet de bedoeling dat je partner van hetzelfde pasje gebruik maakt en zeker niet dat je met meer dan 1 auto / motor rondtuft.
Heb net daaromtrent even gebeld .
Tja meneer, 3 auto's en 12 motorfietsen, ook al staan die op uw naam, daaaar is uw enig lidmaatschap echt niet voor bedoeld; want ja uw vrouw kan dan tegelijkertijd met een van die vervoermiddelen rondrijden en pech krijgen.
Dat ze dan wordt geholpen op een oude ANWB pasje, dan pleegt u/zij fraude !
Dan moet zij zelf maar een zgn. partnerlidmaatschap afsluiten.
Ongelooflijk; immers niet de bestuurder maar de auto of motor strandt langs de kant van de weg. En als het kenteken staat op naam van het ANWB lid dan moeten ze toch gewoon helpen? Ongeacht de bestuurder ?
Tjonge ze zijn wel heel erg klantgericht bezig. Ik denk dat ik na meer dan 25 jaar mijn lidmaatschap maar opzeg. Ik wordt met en met toch een beetje kriegelig van van deze kruideniersmentaliteit.
Maar goed de andere aanbieder kent een voertuiggebonden lidmaatschap. Ik ga er echt geen 15 afsluiten !
Voor het opzeggen heb ik nog tot uiterlijk 15 november de tijd. Ook al staat op de ANWB site dat opzegging van het lidmaatschap uitsluitend schriftelijk kan gebeuren, het blijkt bij navraag ook telefonisch te kunnen !??
This posting has been generated with 100% recycled electrons.