Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Koppeling 2

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 nov. 2006 15:29 
Goed ik had dus zoals eerder gemeld een koppeling die niet meer open wil in 3de. Nu reed ik niet met de moto en was dit een opmerking van een vriend. Nu ben ik er vandaag zelf mee gaan toeren en ik heb er raar maar waar niks van gemerkt. Nu ik heb leren rijden op mijn cx. En die meneer op een zzr 600(racer/sport-tour) Kan het zijn dat die mens gewoon te vriendelijk was voor de schakel pedaal ofzo?

Koen

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 nov. 2006 16:55 
idd
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 nov. 2006 16:58 
Ja hij zegt van niet maar goed ik ken veel moto rijders zullen nog wel wat mensen met mijn cx'je mogen rijden dan voor ik ze opgengooi.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 nov. 2006 10:35 
Nouw, ik zal je wat anders vertellen, een collega dacht dat het mijn kick starter was. Dus hij ging met het volle gewicht even op het schale pedaal staan. Oeps, (het betreft hier een yamaha xs650) de wel gemeende kick start pedaal stond onder een hoek van 90 graden naar beneden en alle tanden op het asje waren verdwenen. Voorzichtig ik dacht het dus niet. Alles naar de kloten, ja dat wel. Maar we hadden wel lol en in de werkplaats hebben we het weer gerepareerd. De versnellings bak zelf had niks en hij schakelt nog steeds naar wens.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 nov. 2006 19:21 | Aangepast door: voorbijganger 
Mooie fiets zo,n xs 650 de triumph replica

Schrijver techsolo
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 nov. 2006 21:44 
De koppeling is dus gewoon naar de klote. Hebben hem zonder koppeling verplaatst, dat is even angstaanjagend. Goed nu is de vraag waar vind ik die stukken het goedkoopst?

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Koppeling 2

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven