Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Koppeling 3

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 nov. 2006 21:49 
De koppeling is dus gewoon naar de klote. We hebben hem zonder koppeling verplaatst, dat is even angstaanjagend. Goed nu is de vraag waar vind ik die stukken het goedkoopst? Hopelijk moet ik ze niet helemaal vervangen en gaat het over wat veertjes ofzo. Maar goed ideeën?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 nov. 2006 23:06 
Hallo, kijk eens bij Roukama, daar verkopen ze een setje koppelingsplaten voor 55 euro. Daar komen nog veren bij voor 12,50.
Of dat goedkoop is, weet ik niet.
(bij Motozoom kost het 85,- euro....)
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 nov. 2006 10:42 | Aangepast door: techsolo 
Jaaaaaaaa :) Bij cmsnl kost een set 295 euro :( Goed das al veel beter dan.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 nov. 2006 19:56 
Bij cmsl is dat dus wel duur. ik reken voor een origenele plaat rond de 14 euro. Je hebt er geloof ik 7 totaal nodig en de veren zijn 4 euro per stuk.

De stalen platen moeten vlak zijn, ik denk dat daar het verschil in zit. Deze hoef je normaal gesproken niet te vervangen tenzij ze krom en of blouw zijn.

Tel 0321 312336
groetjes marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver techsolo
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 nov. 2006 09:59 
zo pakking is besteld. Zaterdag doe ik ze open zal ik snel weten wat ik moet vervangen. Van de dot 4 was ik al zeker,

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Koppeling 3

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven