Hallo allemaal nog weer even een berichtgeving over de Gl die ik onlangs heb gevonden Inmiddels heb ik er al wat kilometers mee gemaakt Mijn oudste dochter (6 jaar)vind het ook helemaal geweldig Dus samen gaan we in de toekomst zeker heel wat af toeren De voorvorkpoten moeten nog wel vervangen worden die zijn echt over de datum heen en ik geloof niet dat er nog wat van te maken is Er zullen dus twee andere in gemonteerd moeten worden verder denk ik dat ik de remhandel op het stuur maar ga vervangen er lekt olie onder het reservoir en de voorremmen lopen steeds vast waarschijnlijk een probleem met de retour de klauwen zijn wel gangbaar en het gebeurd ook niet altijd Maar ach voor een gevonden fiets mag ik niet klagen Tot nu toe heeft de GL mij 40 euro gekost In ieder geval moeten de voorvork en remmen in orde gemaakt worden dan is de honda wat mij betreft op het technische vlak in orde Verder weet ik echt niet wat ik er mee aan moet Het ligt er aan wat de onderdelen voor een dergelijke honda kosten Als ik de motor optisch weer op orde wil hebben zal er een nieuwe kuip tank en zadel op moeten komen De uitlaatbochten zijn ook niet erg mooi meer De kofferset en zijkapjes zijn gehavend maar nog wel te redden Misschien lijkt het allemaal goed te doen Maar als ik op marktplaats kijk hoe de prijzen liggen voor een nette GL dan lijkt het me verstandiger om een ander exemplaaar te kopen Wie kan mij adviseren wat in mijn geval het verstandigste is ? Ik vertel er wel bij dat ik alle werkzaamheden aan de motorfiets zelf uitvoer en dat ik eventueel ook in de gelegenheid ben om hem zelf te spuiten Maar toch Loont dit allemaal wel ? Als je rond de 1000 euro een mooie silverwing kunt aanschaffen Laat mij even weten wat je zelf zou doen in dit geval of wat je mij aanraad Groetjes Dave |