Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Gl 500 D

Schrijver dave01011968
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 nov. 2006 17:55 
ONDERTUSSEN AL WEER EEN WEEK NAAR MN WERK HEEN EN WEER OP DE SILVERWING ZWARE STORM EN REGEN GETROTSEERD MAAR DAT NEEM JE VOOR LIEF ALS JE DAT GEWELDIGE GELUID VAN DIE V TWIN HOORT EN OP JE GEMAKKIE TUSSEN DE FILE DOORRIJD BEN ER BLIJ MEE IK HOOP ALLEEN DAT DE HONDA MET EEN ANDERE VOORVORK BETER GAAT STUREN EN MINDER ZWABBEREN MAAR EIGENLIJK WEET IK WEL ZEKER DAT DE MOTOR ER VAN OPKNAPT SLECHTER KAN HET VOLGENS MIJ NIET WORDEN MAAR GOED ALLES OP ZN TIJD GR. DAVE

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 nov. 2006 21:45 
dat is een heel goed bericht Dave.
wat is er met je voorvork aan de hand?
de laatste dagen heb ik de auto genomen. regen en donkerte zijn niet mijn favouriete motorrijweer. maar ja, ik hoef ook niet meer naar me'n werk sinds 1 november.
het beste met je motor.
theo.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2006 22:48 
Hoi Dave, leuk te lezen dat er nog iemand is die elke dag geniet van zijn cx. Ik rij een cx met volle windjammer kuip dus wel eenigzins vergelijkbaar met jou Silverwing en geniet elke dag weer van m'n 85 woon-werk kilometers. Had overigens ook last van een slappe voorvork maar heb nu nieuwe binnenveren van Wurth en dat bevalt prima, kost je 100 euro maar dan heb je ook wat.
Met vriendelijke motor groet!
Ton Oostveen

Schrijver dave01011968
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 nov. 2006 23:08 
BEDANKT VOOR JULLIE REAKTIES WAT ER MIS IS MET MIJN VOORVORK TJA WAT MOET IK ER OVER ZEGGEN? DE OLIEKERINGEN ZIJN LEK DE LUCHTVERING OOK EN DE BINNENPOTEN ZIJN ROESTIG VERDER HEEFT HIJ EEN VEERWEG VAN IK SCHAT EEN CENTIMETER OF TWEE WANEER IK DE VOORVERING OPPOMP KOMT DEZE IK DENK WEL 10 CM OMHOOG EN RIJD DE GL AANZIENLIJK BETER HELAAS IS DIT VAN KORTE DUUR DAN ZAKT ALLES WEER ALS EEN PUDDING IN ELKAAR DAVE

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 nov. 2006 08:58 
Hoi Dave, ik raad je aan de poten opnieuw te laten verchromen en dan weer opbouwen met natuurlijk nieuwe keerringen, je kunt dit laten doen bij Kommer in Garderen voor 60 euro per poot, als hun ze ook weer in elkaar zetten dan kost het je 60 euro meer inclusief keerringen an olie, dus voor 180 euro is alles weer in orde. Helaas duurt het wel een week dus moet je voor die tijd even ander vervoer regelen..

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 nov. 2006 09:03 
Sorry stond niet ingelogd!
Was dus reaktie van Ton Oostveen

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 nov. 2006 18:50 
En ik zou je aanraden dit toch maar zeer snel te doen want dit lijkt mij nou niet bepaald veilig en als er totaal geen olie meer in de vork zit lijkt mij dat al het binnenwerk dan op den duur vernield wordt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gl 500 D

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven