Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Weet je wat lief is......

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 20 nov. 2006 08:32 
dat mijn mannetje vanmorgen vroeg op de Groene Dreack een andere accu heeft geplaatst, omdat ik graag op mijn cx naar mijn werk wilde.

Dank je Coen xx

Engeltje (die trots is op haar
Deau-tje, maar zeker zo nog op haar CX)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 nov. 2006 08:50 | Aangepast door: ouwe_jan 
Wanneer zijn wij de 984 leden aan de beurt.
Wij zijn ook trots op jou en Coen en de kinderen
De oude man uit Wieringerwerf
die blij is dat zijn broer er weer een paar weeken in Holland is
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 20 nov. 2006 11:17 
Heeft zeker de accu uit Deau-tje gehaald en in de geplaatst, wel veel werk hoor? Je hebt zeker nu geen ontbijt gehad, je moest dus effe kiezen, of de Gr. Dreack of ontbijt op bed.

gr.

MR
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 20 nov. 2006 11:30 
Nou ik heb eerder zijn broodje (voor zijn werk) vanmorgen gemaakt en en zijn kopje thee heb ik ook voor hem ingeschonken.

Nee het is niet de accu van Deua-tje.

We hadden er nl nog één accu liggen en die heeft het weekend op de acculader gelegen.

Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 nov. 2006 12:59 
Lieke hoe groot is die ACCULADER
ouwe-Jan

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 20 nov. 2006 13:04 
Kan ook een druppelaar zijn hoor Jan. Zoveel verstand heb ik niet van die dingen. Ik weet wel dat ik nu kan rijden.

Hoezo??

Lieke

Schrijver Engeltje

Moderator 
#7 | Geplaatst: 20 nov. 2006 13:05 | Aangepast door: Engeltje 
Er gaat iets mis. Ik zag dat mijn berichtje ook voor de tweede keer gepost is. Ik weet niet of dat aan de server ligt waar ik aan werk of dat het de site ligt.

Lieke
(die maar aan 1 woord genoeg heeft)

Schrijver techsolo
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 nov. 2006 14:46 
Voor op een post kaart :)
Liefde is ... Elkaars Accu onderhouden

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 20 nov. 2006 14:58 
Lieke, ouwe_jan doelt op jou opmerking dat je accu het hele weekend OP de lader heeft gelegen. Normaal spreek je over "aan" de lader liggen. :)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 20 nov. 2006 16:13 
tjee wat ben ik blond zeg... tuurlijk dat is echt dom van me... Dank je Marcel

Maar ja, het was ook vroeg vanmorgen.

Lieke
(die het wel fijn vindt dat andere ook mijn foutjes laten zien)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 20 nov. 2006 16:34 
Mijn acculader is best groot hoor. Ik denk dat de accu daar best OP kan liggen. Zal het eens proberen.

Druppelaars (2x) van de Lidl heb ik ook nog liggen (ergens op zolder in de doos). Daar is overigens discussie over of dat een echte druppelaar is en of de accu daar langdurig aan kan liggen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 20 nov. 2006 18:00 
Die van Littel gebruik ik al jaren en voldoet goed
sluit hem aan je accu van de motor en je hebt altyd voldoende power om te starten
ouwe-jan

Schrijver voorbijganger
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 nov. 2006 19:07 
En dat gebeurd mij nou nooit dat mijn lief er voor mij een accu inzet. :-)
En misschien is dat maar heel erg goed ook...:-)Ik heb nl heel veel vertrouwen in mijn vrouw maar niet op dit vlak.

Schrijver startweer
Gast 
#14 | Geplaatst: 20 nov. 2006 20:05 
Mijn ex maakte een extra accu, net boven de uitlaat, op mijn 'Lel'. Ray heeft er soms nóg nachtmerries van....

(Maar het was wel goed bedoeld.)

Gea

Schrijver Ray
Gast 
#15 | Geplaatst: 20 nov. 2006 23:08 
Hallo,
Nou, Ray slaapt de laatste tijd weer wat beter nu hij zijn eigen Ingeltje heeft die alle boze dromen voor hem wegneemt. En het is goed te horen dat Coenox goed voor zijn Engeltje zorgt
Groetjes
Ray ( die nu denkt dat liefde als een soort menselijke acculader werkt en snnachts graag naast/tegen/aan zijn eigen Inge-lader ligt,...)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Weet je wat lief is......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven