Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

NOS

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 dec. 2006 19:31 
Onze CX-en hebben niet de status van kostbare klassieker, zoals bijvoorbeeld de CB750. Dat zullen ze volgens mij ook nooit worden, getuige de relatief lage prijzen voor 2e hands onderdelen. Maar af en toe ga ik dan toch weer twijfelen als ik zie wat NOS (New Old Stock) onderdelen moeten kosten. Kijk maar 'ns naar deze eBay veiling. Ik ben benieuwd wie zoveel geld overheeft voor een benzinetank.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 dec. 2006 20:11 
Ik niet. Geen gezicht op 'Harry' :-)
Grappig om te zien dat er nog een splinternieuwe tank te vinden is. Dat zal best heel zeldzaam zijn, dus duur. Ik ben waarschijnlijk te weinig liefhebber om er zo veel geld voor over te hebben.

Gea

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 dec. 2006 20:38 
auw en ook nog duur verkocht (E402,-)
daar heb je ook al een komplete motor voor.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 dec. 2006 20:40 
Men moet doen wat men niet laten kan,
ik zou het er in ieder geval NIET voor over hebben.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 dec. 2006 20:46 | Aangepast door: brinkcx 
Nou, vandaag op vehikel rondgelopen, en wie dan z'n oogjes open had kon daar de volgende tank vinden waarvoor de verkoper 160 Euro wilde hebben. Niet dat ik 'n tank nodig heb, maar plaatje gemaakt om hier even te melden. En ook nog een pakkingset gescoord, ok zonder O-ringen, maar voor 30Euro kan je niet alles hebben.
Er is dus best nog wel eens wat te vinden...

Adres verkoper heb ik ook, maar ligt in de auto geloof ik. Wil iemand 't weten laat even hier horen, dan zoek ik 't op

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 dec. 2006 20:55 
'k Ben van de ratten besnuffeld...!

Zo veel geld tel je toch niet neer voor een tweedehandsje?
Voor dat geld koop je twee complete CX'en, die hebben ook een tank.

h.g. Dirk (die al aan 1 CX genoeg heeft, maar die wél een mooi gespoten tank op reserve heeft liggen)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 10 dec. 2006 21:03 | Aangepast door: startweer 
Dirk, het betreft hier een nieuwe tank, nooit gebruikt, nog 'in de verpakking'.

Gea (die slecht in Duits is, misschien begrijp ik het verkeerd. Dan blunder ik nu behoorlijk, en verwijder het morgen weer.)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 dec. 2006 21:08 
Goed begrepen hoor Gea, NOS = New Old Stock, da's dus weer Engels voor nieuw spul uit een oude voorraad ...
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 dec. 2006 22:31 
Mooie tank hoor, en ook nog precies met de streep zoals mijn Cx-je nu heeft. Echt, precies wat ik wil. En dat voor 402 euro. Hmmmm ....

even denken.....

Daar koop je een hele Cx voor, misschien wel twee....

Duur tankje hoor.

Harmony,
Hans
( die z'n rode rakker net even een klopje op de ietwat beschadigde, maar nog prima tank heeft gegeven )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver theojansen
Gast 
#10 | Geplaatst: 11 dec. 2006 09:11 
mooie tank, maar zonder HONDA logo's.
die moet je zeker nog extra betalen.
theo

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#11 | Geplaatst: 11 dec. 2006 11:51 
De tank staat nu op 402 euro, dan heb je ook een complete CX voor

Groeten Arno

Schrijver vlekkenbertje
Gast 
#12 | Geplaatst: 11 dec. 2006 19:33 
Voor 30 euro staat deze tank te koop op marktplaats, iets goedkoper dus maar ja, is dan ook niet meer nieuw..

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 dec. 2006 12:08 
Het is mij ook opgevallen dat het allemaal iets duurder is geworden. Vooral de boeken. Tevens zijn nieuwe old stock onderdelen ook duurder geworden. De prijzen zijn gerelateerd aan de nieuw waarde. Laten we zeggen dat allees voor 50% weg kon. Ja elk jaar is honda zo arogant om de prijzen met 10 tot 205 TE VERHOGEN. dAN GAAN DE OLDSTOCK PRIJZEN OOK MEE.

Ik heb onderdelen gekocht die in de gulden prijs goedkoper zijn dan in de oldstock prijs in euro´s.
Dus het word allemaal iets minder.

we zien wel hoe het gaat lopen.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 NOS

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven