Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

momentsleutel 3

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 dec. 2006 12:00 
Ik heb ondertussen de remleidingen getest en deze zetten voor geen meter uit :) Dus we zoeken nog meer opties die er voor kunnen zorgen dat mijn remmen pas de laatste 5cm van de hendel iets doen. Verder heb ik ondertussen het te veel aan olie, zijnde 1L uit mijn blok gehaald. Dit met een nieuwe special tool, die voor 8euro bij mij te koop is :p Ik heb de olie er namelijk langs de vuldop uitgepompt. En nu ik mijn koelvloeistof heb bijgevuld zal de motor de winter ook wel aankunnen. En sinds vandaag heeft isabel een elektronisch pinker relais dus de soms wel irritante delay is weg.

Greetz Solo(Die dolgelukkig is dat die kan gaan rijden)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 dec. 2006 12:11 
Hallo Koen,

zeker weten dat alle lucht eruit is? Kan lastig zijn is mijn ervaring toen ik met hetzelfde probleem zat. Ik heb zelfs de klauwen en t-stuk een keer los gemaakt (NIET de slangen los dus!) en zo opgehangen dat de ontluchtingsnippel het hoogste punt was. Heeft aardig wat remvloeistof gekost maar was de moeite.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 dec. 2006 12:13 
Nee hoor :) Ik zal wel een grote bus dot 4 gaan halen, veiligheid voorop. Maar dat is dan wel voor na het nieuwejaar.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 momentsleutel 3

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven