Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

gezwets

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2007 17:02 | Aangepast door: voorbijganger 
Waar ik zo moe van word, zijn motorhandelaren die aan een stuk door de blaren op hun tong praten om...???
Zo ook vandaag weer, ik ga kijken naar een K 100 ui 1984 eventueel om de Tr1 in te ruilen.
De man vertelt niet alleen zijn eigen ervaringen, zijn ervaringen zijn inmiddels (voor hem ) waarheid geworden.

Een andere mening hebben over favoriete merk banden of het uitwisselen van andere ervaringen was ook haast niet mogelijk.

Ik denk dan, wat valt er te verbergen, of wat wordt er niet gezegd:

een proefrit kon niet want vorig jaar was er iemand tijdens een proefrit met een van zijn motoren gevallen, is dat geen bedrijfsrisico?

de motor was al warm gereden (daar hou ik helmaal niet van, ik wil een koude start mee maken)

Dus de koop/ruil gaat niet door.

wie herkent dit?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2007 17:44 | Aangepast door: MAST 
Hallo, ik kom niet zo vaak bij de motordealer, heb weinig ervaring met "gezwets" . Op internet staat een site waar je je ervaringen met motordealers kan melden. Positief en negatief. Helaas wordt die site niet meer bijgehouden en zijn de berichten 4 jaar oud. Er is wel een nieuw opgezet forum, waar je je ervaringen kwijt kan.
forum motordealers
Marcel.

De link naar de oude site:Motordealer info
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 jan. 2007 21:39 
Een handelaar die moeilijk doet over een proefrit moet je meteen van weglopen. Ik denk namenlijk dat ze dan daar niet voor verzekerd zijn. Normaal gesproken zou je als je een proefrit wilt doen gewoon een bepaald bedrag moeten betalen als eigen risico als er iets gebeurt en de rest gaat dan gewoon via hun verzekering. In principe net zo als dat je een motor zou huren met enige verschil dat je er geen huur voor betaald.

Ik ben na de kerst nog bij een hele goede motorhandelaar geweest in Santpoort waar ik alleen een setje spiegels kocht maar zelfs alleen maar daarvoor was het gewoon duidelijk dat hij dit echt aan mij wilde verkopen en daar tijd voor nam. dat zijn de beter ahndelarebn waar je altijd terecht kan.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 gezwets

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven