Lag vanmorgen in ons bed naar buiten te kijken en "baalde" dat het mooi weer was... wat had ik zin om op de motor te stappen, maar ja twee motoren en drie kids, gaat niet zo maar 1,2,3.
Niet veel later belde Michael, of we zin hadden in een ritje... is dit toeval of is het wat tweelingen vaker hebben: denken en weten wat de andere helft wilt.
Uiteraard hadden we zin in een ritje. Coen is nog even naar de verjaardag van Edward geweest en zo rond een uur of kwart over drie, waren we klaar voor vertrek. Coen en ik hebben niet op onze Ouwe Rooie en Groene Dreack gereden, die waren nl nog niet gereed (accu-loos enz), maar Michael kwam wel aan op zijn Rode Woerd. Lekker in de buurt richting Gouda (een leuke en mooie rit, en een deel vloeide nog uit de 1e rit van de club, zo een vijf jaar geleden). In Gouda een lekker biertje gedronken en daarna zijn we bij de Reeuwijkse Plassen een pannenkoek wezen eten. Zo rond kwart voor 8 waren we weer thuis. Lekker weer, en lekker weer helemaal compleet een stukje getourt.
Heb al zin in volgende week, maar dan komen we wel op onze trouwe oudjes, maar die moeten eerst een kleine 'opknap' beurt hebben.
Lieke
(die dagelijks op de motor naar haar werk gaat, alleen op zo een zondag als vandaag, blijft motorrijden toch weer speciaal).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.