Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Honda GX 160 blokje

Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 jan. 2007 12:34 
Hé MAST,

Klopt het dat jij een Honda GX 160 blokje aan de praat probeert te krijgen? Volgens mij heeft Gompie hier veel verstand van, die is dol op kleine motorfietsjes...

Succes,
Edward

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 16 jan. 2007 13:03 | Aangepast door: MAST 
Ja, dat klopt, hoe weet jij dat nou weer?
Het is een blokje dat o.a gebruikt wordt als stationair motor in aggregaten en als grasmaaier motor. Je komt ze ook tegen in karts en in invalide wagentjes zoals de Canta.
GX 160
Canta's

kart met gx 160 (5,5 pk
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 jan. 2007 16:38 
Hahaha, ik zag dat je online was en ik dubbelklikte op je naam om te kijken wat er zou gebeuren. Ik zag dat je een website achter je naam had staan: "de Keirijders". Ik heb toen even het forum bezocht en zag een anatal posts van je staan. En ik ben altijd in voor een geintje...vandaar een draadje over de grasmaaier op ons prikbord.

Handig in SJK, een Honda-grasmaaier...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2007 09:58 
Waarom niet gelijk een CX500 Turbo blok erin ? Het is een behoorlijk veld hoor daar in SJK.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 18 jan. 2007 09:57 
FF serieus, ik zoek een goede werktekening(exploded view) van het blokje. Iemand connecties in de landbouw techniek? (Theo?) Met name zoek ik info hoe de carb. gemonteerd hoort te zijn.
Marcel.
ps, @Coen, regel dit ding voor SJK!
CX grasmaaier
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 jan. 2007 10:10 

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 jan. 2007 10:32 
Effe googelen en ziedaar: de website van de huisleverancier en de gratis workshopmanual. De carb staat in hoofdstuk 6 beschreven.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 jan. 2007 10:47 
Kreeg je deze info ook op het Keirijders-forum?? Lang leve de CX-club en in het bijzonder, lang leve Terry en Floris.

Edward (die zich eigenlijk niet voor kan stellen dat Marcel "Bits and Bites" Mast, of all people, dit zelf niet opgegoogled heeft).

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 18 jan. 2007 10:48 
Terry, bedankt!
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 17 feb. 2007 17:31 
Het heeft een tijdje geduurd, maar het blokje loopt weer! Met een nieuwe klep, klepveer, stoterstang en klepveerschotel en wat pakkingen was de reparatie klaar. Nogmaals bedankt voor het meeleven en zoeken.
Tjsa, ook "Bits and Bites Mast" heeft wel eens moeite om iets te vinden. Dat schijnt te maken te hebben met "tunnelvisie", waar mannen "sterk" in zijn.
Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#11 | Geplaatst: 17 feb. 2007 19:26 
Knap gedaan Marcel! ..........
Gea

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Honda GX 160 blokje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven