Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

VERKEERSALARM: VOORAL VOOR MOTORRIJDERS!

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 jan. 2007 13:08 | Aangepast door: Ray 
Beste mensen,
Voor het eerst is er een zg. verkeersalarm afgegeven, wat zoveel wil zeggen dat je niet de weg op moet gaan als het niet nodig is. Er wordt een extra advies aan motorrijders gegeven om dat ook echt niet te doen in verband met het extreme gevaar!!
Voor diegene die met de motor naar het werk zijn: laat staan en neem het openbaar vervoer of rij met een collega in een blik mee!
Succes en rij veilig allemaal!
Groetjes
Ray (die denkt dat je vandaag nooit de wind mee kan hebben)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 jan. 2007 13:50 
Ga het toch maar proberen, met de motor weer naar huis.
Wel via de binnenwegen/stedelijke wegen. De snelweg is mij (en was dat vanmorgen ook al) te link.
Zeker met die onverantwoordelijke automobilisten die met 130 langs scheuren of heel dicht op het achterlicht rijden, terwijl ik mijn snelheid beperk tot 90 km/uur.
In heel mijn motorleven (> 35 jaar) heb ik het nog niet meegemaakt dat het over zo'n lange periode zo winderig was. Maar misschien is er toch een verband tussen leeftijd en durf. Voel me zeker als het oog nog eens (hard) regent dan toch wat minder veilig.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 18 jan. 2007 14:05 
hallo ray,

je zegt; voor degene die met de motor naar het werk zijn, laat staan en neem de bus terug.
nu ben ik nogniet aan het werk nu, maar ik heb op het werk geen mogelijkheid om op internet te komen, dus kan ik het dan niet lezen...
nu woon ik 5 min fietsen van mijn werk, dus zal het vandaag wel een kwartier fietsen worden, haha lol

groetjes werner (die toch wel hoopt op wind mee)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Johnnoo
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 jan. 2007 14:24 
Heb idd een lift bij een collega geregeld
Motor haal ik morgen wel weer op!

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 jan. 2007 14:40 
Ik vond het gisteravond al knap winderig hier in het noord-oosten, veel wind en veel regen maakte mijn ritje naar huis van 40 km niet echt een uitje. Dus vanmorgen maar de auto onder luide klachten van mijn vrouw die nu op de fiets de jongens naar school moest brengen en halen... Toch kwam ik nog twee motorrijders tegen toen ik vanmiddag even naar Emmen moest..bikkels of sukkels.. Hopelijk komt iedereen veilig thuis.
Wat zijn de vooruitzichten voor zondag? Ik wil graag een bakkie doen in Boekel maar wel een beetje comfortabel en op de cx.

Groet,
Ton Oostveen

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 jan. 2007 15:22 | Aangepast door: sieds 
URL>>> ORKAAN KRACHT

Zelf maar weten maar volgens mij kun je dus geen meter meer recht rijden.

Groeten Sieds die op zolder z'n huis voelt schudden
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver puk
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 jan. 2007 18:29 
moest er toch door vandaag met de gl, was link maar toch rustig aan verder gereden, het was idd meer schuin rechtdoor dan iets anders , hopelijk morgen beter weer
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 jan. 2007 18:30 
ja ik kan het op het werk ook niet altijd bekijken maar het was inderdaad knap lastig op de motor, ik was blij dat het droog was. colega van me had bijna de poort in zijn auto staan en bij ons thuis liggen al 2 bomen plat.
verstand komt met de jaren en nu weet ik weer hoe jong ik ben poeh poeh,

cosmar (die hoopt dat iedereen veilg thuis is en komt)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 jan. 2007 18:48 
Helaas er is in Leersum een motor rijder overleden door een boom zo juist bekend gemaakt op het nieuws.
Op weg naar huis (in de auto) motorrijder voorbij gekomen het leek wel of hij door de bocht moest zo schuin ging hij en dat met 80km over de snelweg.

Ben (die de hoop ook heeft maar de waarheid is anders)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 18 jan. 2007 20:13 
Tja. Op dit moment hebben we 1 ipv 2 auto's bij huis staan. Het was Lieke of ik. Ik riep heel stoer dat ik wel de motor (de Pan in dit geval) zou pakken naar Houten, waar ik vandaag cursus had. Heb ik dus ook gedaan. Schuin tegen de wind en erg oppassen bij de sterke windvlagen. Vanmiddag werd ik niet blijer toen ik de storm tegen het cursusgebouw hoorde en voelde beuken. Gelukkig werd het tegen 5 uur iets rustiger (relatief dan) en zat het me mee in het verkeer. Binnen drie kwartier en toch redelijk veilig thuis. Maar wel blij dat ik er was. We hebben alleen geen schutting meer in de achtertuin... Maar dat is te repareren.

En was dit een beetje dom en eigenwijs ? Ja dat was het.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JosvanR
Gast 
#11 | Geplaatst: 18 jan. 2007 22:09 | Aangepast door: JosvanR 
Vanmorgen op de motor naar het werk. Stond al goed vast op de snelweg (het stukkie tussen Nootdorp en Den Haag). Was nog wel te doen. Om 12 uur belt mijn vrouw dat de schutting in de tuin was omgewaaid (glazen schutting met houten staanders). Toen maar naar huis gegaan. Op de snelweg was het ...spannend...

Schrijver ikke
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 jan. 2007 23:24 
Vanmiddag al veel stormschades gehad. Morgen een drukke dag. Met al het personeel stormschade's repareren. Of je met dat weer ook kunt motorrijden laat ik in het midden. Ook wel eens met windkracht 10 op de CX en de Pan gereden, echt geen lolletje. En als je dan ook nog van die hoosbuien hebt zoals vandaag is toch ook geen pretje.
Ik hoop dat iedereen ook ongeschonden thuis is gekomen. Het motorseizoen moet nog komen en al die seizoenen die nog moeten komen.
Hou het hoofd koel en doe voorzichtig.
Groetjes Martin

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 VERKEERSALARM: VOORAL VOOR MOTORRIJDERS!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven