Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

(be)schutting

Schrijver dave01011968
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 jan. 2007 23:41 
Mensen mensen wat een storm in het land vandaag In mijn jonge jaren had ik nu de tank volgetankt en was ik lekker gaan uitwaaien Nu ik wat ouder ben (niet veel) en een gezinnetje heb Laat ik dit soort spannende akties maar achterwegen Vanavond was ik samen met mn buurman in gevecht met een wegwaaiende schutting Toch minstens even spannend zeker als de afvalcontainers en de dakpannen je om de oren vliegen Eigenlijk .. bedacht ik me op dat moment is een silverwing met kuip en koffers ook net een schutting in deze weersomstandigheden een schutting zonder fundering Met gemengde gevoelens denk ik toch dat ik er juist aan gedaan heb om mijn wing in de schuur te laten staan Veilig en BESCHUT

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2007 08:15 
Zo zal je gezinnetje er zéker over denken! Ik was blij dat ik in blik naar mijn werk was gegaan....

Gea (vaak een watje, soms gewoon verstandig)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2007 09:23 
Ik was ook in het koekblik naar mijn werk heb s,avonds een collega meegenomen die in een besteleend was gekomen maar er niet in terug durfde.
Zo' n besteleend vangt veel wind en is hardstikke licht, op de heen weg was de achterkant al omgezet door de wind gelukkig reed hij toen niet hard en was de schade veel schrik.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 jan. 2007 12:04 
Leeeeeeeuk zo'n besteleend.
Heb ik in mijn jonge jaren ook nog gehad. Een AK 400 werd dat geloof ik genoemd. Daar waren geloof ik 2 uitvoeringen van; ik had een lange met een laag dak. Je had ook nog een korte met een verhoogd dak.
Ontzettend veel plezier aan gehad in mijn studentenjaren.
Maar roeeeeeesten ....... !! zou nu elk jaar heel veel gezeur bij de APK opleveren.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 jan. 2007 13:42 
Dave, ook vandaag staat er volgens mij nog genoeg wind om lekker uit te waaien, alleen worden nu de bomen niet meer je vizier binnen geblazen. Ik heb mijn hoofd tenminste al weer lekker leeg laten wapperen vanmorgen.

Gea

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 (be)schutting

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven