Hoi Edward,
Ik heb in Harmelen gelest, bij (Theo) Miltenburg.
2 uur per keer. Een echte topvent. Hij rijdt op zijn eigen motor (doet niet iedereen, Veronica bijv. rijdt mee in een auto) mee.
Ik heb heel veel bij hem geleerd, omdat ik tijdens mijn eerste examen in 1992 onderuit ben gegaan. Hij heeft geduld, je kan met hem lachen en zeker kennis. Hij heeft mij geleerd dat je eerst je motor moet leren kennen en dan 'netjes' gaat leren rijden. Verder leert hij je over stoepranden rijden, over grind (slipgevaar), hellingproef, staand, met 1 hand en dan met 60 km per uur slalommen. En uiteraard wat je nog meer moet kennen.
Ja ik raad hem aan. Het enige is dat het voor mij nu 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst bij hem gelest heb, dus je moet even contact met hem opnemen.
Verder heb ik bij Veronica gelest, maar ik heb het niet zo op grote rijscholen. Het voelde daar aan of ik een nummer was. Maar dat is mijn ervaring met deze rijschool. Ze willen het liefst zo veel mogelijk lessers hebben en dan gaat de kwaliteit ook eraf.
Maar goed. Het is een moeilijke keus, dat is zeker.
Veel succes
Lieke
(blij dat ik mijn rijbewijs niet meer hoef te halen en ik ben er echt zuinig op)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.