Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Vrouwelijke CX-rijders

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 28 jan. 2007 21:21 
Naar aanleiding van:

"Een cx 500 te koop" - geplaatst op het prikbord door Marjolein.
Ben ik toch eens nieuwsgierig hoeveel leden van de club, en buiten dat, hoeveel vrouwen op een cx rijden.

In de loop van 1,5 jaar heb ik wel wat vrouwen een cx zien verkopen. Maar hoeveel rijden er nu een cx??

Wie wil zich melden en vertellen, wat ze rijden en hoe lang ze een cx rijden en hoe ze er aan komen.

Ik rijd nu bijna een jaar (moederdag) een cx, verkregen van mijn vriendje, de voorzitter. Zoals de meesten weten, heet hij (de cx) "De Groene Draeck". Volgend jaar wordt hij 25 jaar en zal binnenkort nog een kleur metamorfose ondergaan.

Wie volgt???..........

Lieke
(en dames kom op, er zijn te veel mannen in de club, die stoer zijn, maar wij vrouwen zijn nog stoerder!!)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 28 jan. 2007 23:08 
hallo lieke,

mijn vriendin grietje (gaat) ook cx rijden, maar dat was alwel bekend binnen de club. op "hans" zoals de meeste ook al wisten dat ie heet, die word dit jaar 28 jaar oud (nee niet grietje maar hans!)
en die moet ook nog een metamorfose krijgen voordat ie helemaal af is, nee ik heb het nogsteeds over "hans"

groetjes werner (de vriend van... ps, en het ook stoer vind dat ze cx rijd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 jan. 2007 23:12 
Ja dat wil ik ook zien meer vrouwen op de cx,
een mooie veelzijdige motor. dus keuze genoeg voor de dames.
En mij lijkt het handiger om een vriendin te vinden met cx dan er achteraf een te moeten kopen cx dan. Ik weet dat carolien als ik me niet vergis eens een tourtocht voor de dames georganiseert heeft.
cosmar (die meer vrouwen op de motor wil zien (ben niet stoer helemaal niet))
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver puk
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 jan. 2007 00:10 
zo ken ik nog een blonde stoot , caro, rijd op de gerestaureerde silverwing 500 van'81. ze beleeft er reuze plezier aan en heeft een persoonlijke mechanieker op de koop toe ( lol)
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 29 jan. 2007 07:41 
Ze weet het nog niet, maar als Deb haar rijbewijs haalt, staat er een stoere CX voor haar klaar...

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 jan. 2007 08:50 
Laatst nog een CX gezien met een Kinderwagen achter zijn trekhaak
een idee voor vlijtige Manen.Wie is de eerste die dat aan durft.
Opa Jan zal de inhoud wel keuren.
Groeten uit Wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 jan. 2007 11:32 
Heren,
jammer voor jullie, maar ik (mijn naam verbonden aan de gratis CX die Werner gaat ophalen) zal via Grietje vast onderdeel van de CX vrouwenclub uitmaken !
Toch een lekker gevoel hoor !!!:)
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 jan. 2007 11:59 
Mijn vrouw (Evelyn) rijdt ook CX, maar nu even tijdelijk niet.
De motorbroek past niet meer door de komende gezinsuitbreiding.
Haar motor is dan ook tijdelijk niet meer ingeschreven (geschorst).
Maar het blijft toch kriebelen telkens ze een motor ziet passeren... of als ik vertrek op de CX.
We zullen er zeker bij zijn op het Belgische treffen !

Momenteel staan er dus 2 CX-en in de garage (en anderhalf op zolder in onderdelen).

Groeten uit België.
Jörgen

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 29 jan. 2007 13:03 
Tot nu toe reageren er alleen mannen. Dames, waar blijven jullie?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 29 jan. 2007 14:19 
hallo hans,

nee de "hans" van grietje staat hier al in de schuur klaar... die volgende heeft nog geen naam, maar er moet een zijspan aan komen met de tijd, dus zoiets als "badkuipje" zal hij wel gaan heten?

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hans

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 29 jan. 2007 16:14 
Ja je weet, de wens is de vader van de gedachte.
Samen lekker snoepen aan het huisje.
Tja zit er even niet in. :(

Ze zal wel lekker kunnen blijven rijden, een "Hans" doet het nl altijd (put uit eigen ervaring :):))
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 29 jan. 2007 17:23 | Aangepast door: startweer 
Tot nu toe reageren er alleen mannen. Dames, waar blijven jullie?
Marcel.
'
Tja, mannen hebben blijkbaar meer tijd om te reageren dan vrouwen :-)

In 2004 begon ik met rijlessen. Kort daarna kwam ik op de motorbeurs in Hardenberg 'het Lel' tegen (een CX van '82). Die werd later aangeschaft om illegaal vast bochtjes mee te oefenen. Ik was erg bang om te vallen en had niet zoveel zelfvertrouwen. Rijbewijs werd gehaald, en er kon legaal op 'het Lel' gereden worden. 'Het Lel' ging steeds meer kuren vertonen. Ray en Marcel (Mast) hebben veel tijd en energie in het ding gestoken (Lees hier het verhaalen hier). Veel mensen hebben onderdelen gedoneerd . Uiteindelijk bleef 'ie moeilijk doen. Old Harry wilde in 2005 zijn CX wegdoen. Voor mij haalde hij zelfs een stuk van de prijs af! Zo rijd ik dus nog steeds CX, nu op 'Harry'. En stel dat 'Harry' overlijdt, dan zal ik toch weer op zoek moeten naar een andere CX. Niet dat ik zo dol ben op het merk, maar ik denk dat ik de club niet kan missen :-)

Gea

Schrijver grietje
Gast 
#13 | Geplaatst: 30 jan. 2007 11:24 
hoi allemaal

ik dacht ik reager ook naar ff

ik ben begonen in 2006 met mij rijbewijs tehalen MAAR HET WIL MAAR NIET VLOTTEN MET THEORIE.
en een ongelukje gehad onder het rijlessen (een scheurtje in mij schouder )
maar per februari ga ik er weer tegen aan om het tehalen

mij cx "hans" staat al in de schuur tewachten op mij

groetjes van grietje

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 april 2007 00:57 
kijken of iemand dit nog wel eens leest.

maar zo te zien zijn er maar 3 vrouwen die cx rijden (sorry blondie)

het zijn echt alleen de mannen die reageren
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver startweer
Gast 
#15 | Geplaatst: 1 april 2007 15:18 
Cosmar, ik lees alles! :-)

Ik kom op 6: Lieke, Evelien (van Jörgen), Wilma (van Jan), Carolien, Monique (op haar politie- trike) en Grietje komt vóór de zomer ook nog wel zo ver. Mij kun je van het lijstje schrappen, nu ik toestemming heb gekregen om, ondanks een ander type, toch lid te mogen blijven van de club.

Enne, hoezo het zijn echt alleen de mannen die reageren? Grietje en ik zijn toch echt vrouwen hoor!

Groetsels,
Gea

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vrouwelijke CX-rijders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven