Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Kuip-e-rijen

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 feb. 2007 23:24 | Aangepast door: Hansv 
Hallo allemaal,

Een aantal manden geleden was ik bij gjkoops in verband met een kuipje wat hij had liggen. Lees dat verhaal hier >>
kuipverhaal

Toen ik op kofferjacht was vond ik een CX-scherm waarvan ik dacht dat gj die wel zou willen hebben. Hij stelde voor om dat schermpje te ruilen met zijn kuip, en dat vond ik geen slecht idee. De ene CX-er helpt de andere....

Dus nu ligt die kuip hier. Het heeft even geduurt voordat ik achter het merk kwan. Het is een Speed 7 volgens de opdruk op het ruitje, en ik denk dat het een sportkuip is, geen tourkuip. Heeft iemand van jullie ooit zoiets gezien ?

Is er ergens een foto op internet van iets dergelijks. Ik heb tot dusver niets kunnen vinden, maar het internet is groot.
Als het inderdaad een sportkuip is, dan zou ik die best willen ruilen voor een tourkuip, als iemand daarin geinteresseerd is. Het komt van een CX af, en de beugels en alles is er bij, maar ik wil graag een iedee hebben hoe het eruit gaat zien.
Lukt dat niet, dan wordt het gewoon een kwestie van beginnen met ombouwen, en we zien wel waar het schip, ...eeehh...., de CX strand.

Harmony,
Hans.
( zoekende )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 feb. 2007 00:28 | Aangepast door: brinkcx 
Hallo Hans,

je kan "speed 7" wel vinden als merk of fabrikant van vervangings ruiten voor sommige (oudere) BMW kuipen en voor universele stuurkuipje. Zelfs op een CX, zie bv hier.

Zou dus goed kunnen zijn dat de kuip van een ander merk is dan het ruitje. (had er ooit eerder van gehoord toen ik een kuip zonder ruitje had)

Maar maakt toch verder niet uit als je 'm erop schroeft en het dan naar je zin is?

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 feb. 2007 18:08 
Hoi Hans,
Aan het model, de bestigingsplaatsen voor de lowers en de beugels is het een Engelse (sport)Rickmankuip. Ik dacht me te herinneren dat ik er een in Scotland gezien had.
Een Speed7 vervangingsruit is ook best wel mogelijk.
De Nederlandse inporteur zou hier moeten zitten:
URL
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kuip-e-rijen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven