Vandaag is eindelijk, na veel onverwachte tegenslagen en lange tijd van wachten en plannen, de keering van de linkerpoot vervangen. Met de hulp van Theo J, uit Bennekom, die een goed uitgeruste werkplaats en een hoop parate kennis ter beschikking stelde, is de operatie, zij het met een onverwachte hobbel, geslaagd.
Tevens zijn de voorremmen gecontroleerd, en schoongemaakt. dat was wel nodig. Ook de remblokken zijn gecontroleerd en de conclusie was dat de remblokken nog wel een seizoen meekunnen. De rest van de voorvork ziet er ook goed uit.
Ook heb ik laatst bij THV veenendaal de banden laten controleren.
Ik zei : "Als er nieuwe onder moeten dan mogen jullie dat doen. Hoe zijn ze ? " Volgens de mensen die de banden zouden vervangen, en daar dus aan zouden verdienen, hoeven de banden niet direct vervangen te worden. Dus dat heeft nog even tijd.
Ik begin iets geruster aan het nieuwe motorseizoen. En als jullie me tegenkomen, of met me oprijden, kunnen jullie ook gerust zijn.
Een uitvoerig verslag verluchtigd met foto's volgt binnenkort in mijn motorlogboek.
Harmony,
Hans.
( Een hands-on ervaring rijker )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken