Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nu een Rickman Polaris...

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 feb. 2007 20:28 | Aangepast door: Hansv 
Het is een kwestie van tijd, veel tijd....

Nadat ik met gjkoops een deal had gemaakt warbij ik zijn rickman century (dank voor alle zoeken naar de naam) kreeg, kreeg ik na wat heen en weer mailen met marcomazda de uitnodiging om
a : eens naar zijn cx500e te komen kijken.
b : de century om te ruilen voor een polaris.

Vol vreugde kan ik jullie mededelen dat ik een heerlijk (bescheiden) rondje op een Cx500E sport met kuip heb gereden. En dat het heel erg lekker gaat !! Beter dan op mijn eigen Cx ( maar zeg het niet tegen m'n rode rakker )
De ene Cx is duidelijk de andere niet.

Marco heeft een grote collectie MZ motoren, en nog een paar anderen, onder meer een DKW!! En bijna alles rijd ook nog. Dat vind ik toch een hele prestatie.
De CX500e is de modernste van zijn collectie.

O ja, ik heb nu een 'Polaris' liggen, met passende beugels. Morgen ga ik de koplamp eens van m'n 'rode rakker' halen. En dan eens kijken of ik alle draden en dergelijke naar de goede plaats kan krijgen.

Ik heb een heel gezellige middag in het verre zuiden gehad ! Met een ritje (maar dat had ik al gezegt) op een CX. Prachtig toch ?

Harmony,
Hans
( limburger van geboorte )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nu een Rickman Polaris...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven