Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Help! Wie redt mijn Silverwing?

Schrijver Henk M
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 feb. 2007 02:47 
Ik heb een Silverwing uit 1982 maar die is op nogal onorthodoxe wijze uit elkaar gehaald. Graag zou ik hem weer in elkaar hebben maar ben zelf a techisch en heb 2 linkerhanden. Wie zou (eventueel met mijn hulp; steek ik misschien nog iets van op) hem weer in elkaar willen zetten en hier en daar wat opknappen. Het hoeft natuurlijk niet voor niets. Het is mijn eerste fiets en ik zou het spijtig vinden hem naar de sloper te moeten brengen.

Groetjes, Henk.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 feb. 2007 08:51 | Aangepast door: ouwe_jan 
Henk en anderen club leden.
Wij hebben een probleem als er wordt gevraagd om te helpen
Die genen die willen helpen wonen in heel .Nederland-Belgie - England
Dus als jullie een vraag of hulp stelen, noteer dan ook jullie
plaats of stad of dorp
Dat is voor diegenen die helpen wilt of kan prettiger
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Henk M
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2007 11:18 
Da's waar. Ik woon in Alkmaar; de Silverwing staat momenteel in een schuur in Uffelte (Drenthe) Ik ben bereid hem naar elke plaats in Nederland en desnoods in België te brengen en op en neer te reizen om te helpen, als die fiets maar weer in elkaar komt.
Groetjes,
Henk.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2007 16:05 
hoi henk
zeg ik woon in meppel drenthe,wil je er wel bij helpen,anders bel je mij maar even
tel:0624853582

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 feb. 2007 17:27 
Ik ben dan wel geen supertechnicus maar als je er niet (meer) uitkomt mag je me altijd bellen. Ik woon in de Daalmeer. tel: 072-5619038
h.g. Dirk de Boer
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 feb. 2007 20:55 
Hoi met Beussie ik woon ook in Alkmaar vlakbij het MCA en wil je ook wel helpen (heb niet zo veel ervaring als sommige andere CXclubleden) maar wil het desondanks wel proberen

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 feb. 2007 08:00 
Goed zo! leuk zo'n fanatieke club (of zijn het fanatieke leden...)

mooi om te horen dat er weer een cx de weg word op geholpen!!!

Groet Erik

Schrijver Henk M
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 feb. 2007 11:34 
Hoi, toppie om te zien dat er hulp voorhanden is! Nogmaals, ben zelf zeer onhandig, en zoals mijn Silverwing eruitziet is momenteel een drama! Hij is op barbaarse wijze "uit elkaar gehaald", maar ik hoop er toch ooit weer op te rijden! Rij momenteel op een Deauville trouwens. Ik ben nu ff druk met zaken die eerst geregeld moeten worden, maar neem binnenkort ff contact met jullie op. Weet ff niet wat het handigst is; in de buurt waar ie nu staat -Drenthe-, of hierheen halen. In ieder geval, alvast bedankt en tot zeer binnenkort.
Gr. Henk.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 maart 2007 18:32 
nou henk m ,ik heb net weer een project aan genomen,dus ik ben de eerste 3 a 4 weken wel weer bezig,dus drenthe valt even weg

groetjes henk

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Help! Wie redt mijn Silverwing?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven