Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

PhoeniCX Motor vd Maand ( 2e keer)

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 maart 2007 12:18 
Hallo,
Tot mijn grote vreugd zie ik dat de PhoeniCX van Gompie motor van de maand is! Natuurlijk doet me dat deugd, omdat ie vroeger van mij is geweest, en toen zag ie er zo uit:
http://www.hondacx500.nl/images/september2004/cx_ray1_t.jpg
Nu is ie van boulevardracer tot werkpaard omgetoverd....
Het leuke is, dat PhoeniCX in september 2004, na "De Grote Brand" óók al motor van de maand was! Volgens mij nu dus de enige CX die twee keer de titel heeft binnengehaald!
Groetjes
Ray ( die de PhoeniCX nog wel als standbeeld ziet eindigen...)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 maart 2007 14:17 | Aangepast door: gompie 
Afgelopen 'winter' heeft hij goed geconserveerd in de achtertuin gestaan (mijn garage heb ik geheel nodig voor mijn werk), vandaar het matgrijze moterblok en de geroeste spiegelstangetjes (vergeten)
Binnenkort maar weer een WD40-doekje erover halen...
Starten is na de winterperiode geen enkel probleem. Voor de eerste keer starten: accu volladen, even de bougies eruit draaien, dan even doorblazen, bougies erin en starten maar!
(Aldoende leert men...)
Een feit is dat Ray alle contacten goed hersteld heeft. Dus, als je ooit nog eens je motor wilt laten affikken, laat hem door Ray opnieuw bedraden!)

P.S.
Het hondje heeft tijdens "De Grote Brand" niet op de motor gezeten, maar is een versie van een later tijdstip.
Rookworst zonder R is ook worst!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 PhoeniCX Motor vd Maand ( 2e keer)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven