Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

grietje's rijles

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2007 22:51 
het is voor de 2e keer misgegaan met grietje's rijles, niet door haar eigen fout maar door een automobilist die gewoon voorang nam! nadat hij zag dat grietje weer opstond reed hij vrolijk verder, maar de rij-instructeur ging er snel achteraan voor zijn kenteken. daarna de politie gebeld en toen die er was kwam naderhand toch de automobilst even terug om te kijken...

waar gaat het heen met deze wereld??? je ziet een ongeluk gebeuren en rijd toch door??? ik snap het niet meer...

o ja, grietje heeft behalve een gekneusde hand die ze nu ff niet kan bewegen, en een blauwe bil waardoor ze moeilijk loopt verder nergens last van(zegt ze)

groetjes werner (die zulke mensen echt niet begrijpt??)

ps, grietje wil haar plannen niet wijzigen en wil gewoon eind maart examen doen om zelf naar vechta te kunnen rijden!
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2007 23:30 | Aangepast door: coenox 
Wij vinden Grietje superstoer ! Als ze toch door wil heeft ze het motorrijden kennelijk in het bloed. Wel balen dit, misschien kan ze dit heerschap wat vaker een wielklem geven als ze de auto ziet staan (-:

We wensen Grietje beterschap en gaan er van uit dat ze straks in die grote Vechta stoet meerijdt.

Wel een tip: laat het geen must worden. Motorrijden moet ontspannen zijn, zeker straks tijdens het examen. Relaxed blijven dus. En als het Vechta niet wordt, dan maar SJK.

Groetjes,
Coen en Lieke
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2007 07:55 
Voor de tweede keer, en dan toch niet opgeven.

Kijk ! Dat is toch een geweldige mentaliteit.

Ik sluit me aan bij Coen, dat motorrijden ontspannen moet zijn. Je lekker voelen op de motor is heel belangrijk, kwam ik lang geleden al achter.

Griteje, even bijkomen, en laat je niet op dekop zitten door sommige domme automobilisten. Soms denk ik wel eens dat iedere automobilist ook verplicht moet worden een of twee motorlessen te nemen. Dan weet 'ie het standpunt van de motorrijder.

En Grietje,
rust en

Harmony,
Hans.
( nu zelf aardig in harmonie )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2007 08:07 
Als Flik zijnde zou ik die bestuurder met Handboeien
vast zetten aan zijn stuur ,en de binnen stad van Amsterdam in sturen
dan op een gracht een paar wielklemmen monteren boven een gracht en als deze eraf worden gehaald de auto langzaam de gracht in gaat ,dan weet hij meteen hoe een Motorrijder [Motorrijdster ] zich voelt als er iemand door rijdt zonder hulp te verlenen
Ouwe_Jan die hier een naar gevoel van overhoudt.
Grietje hou hem hoog en droog en ga door met MOTORRIJDEN
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2007 16:27 | Aangepast door: Ray 
Beste Grietje,
Beterschap met je hand, hopenlijk kan je snel weer op de motor! En natuurlijk hoop ik dat je dit ook mentaal achter je kan laten, en niet net zoals mijn liefje het niet meer aandurft!
Aan de ene kant heb je nu gewoon twee keer pech gehad, anderzijds onderstreept het de gedachte maar weer eens, dat wij als motorrijders erg goed moeten anticiperen, en vooruitdenken over de fouten die automobilisten en anderen ( bijv. huisdieren, kinderen enz enz) kunnen maken. Dus op kruispunten oogcontact maken met die blikbestuurders, sowieso je snelheid aanpassen zodat er nog wat te remmen valt (rustig!) en bij twijfel dan maar helemaal van het gas af! Dus ja, die automobilist mag wel straf (alhoewel de starf van OJ wel heel erg is), en Grietje, kijk ze aan, en maak jezelf de edele kunst van het remmen eigen!
Besterschap en heel veel succes verder! En blijf ook genieten he?
Groeten
Ray ( die jaloers is op beinhart omdat zijn vriendin wél doorgaat...)

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2007 17:25 
Wat een gedoe! Knap van Grietje dat ze de moed niet laat zakken. Sterkte met de hand en succes met je lessen!

Gea (die niet weet of zij nog door zou durven gaan...)

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 maart 2007 18:31 
Grietje, als je hand weer genezen is, opnieuw op die motorfiets, ik vind het dapper. Zoek de eerstvolgende les maar wat rustige weggetjes op, en straks vlammen op je examen. Je gaat het halen.

Groet,
Jan

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 9 maart 2007 18:54 
Het is zwaar k*T natuurljk wat Grietje is overkomen, een ongeluk zit in een klein hoekje zo blijkt maar weer.

Sterkte voor Grietje.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 maart 2007 08:18 
Het is dat je ver weg woont anders kreeg je van mij prive les
ouwe-jan die in zijn beste dagen ook rijles heeft gegeven
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 maart 2007 21:30 
Grietje, beterschep en laat je niet kisten.
Succes met je rijlessen en ik hoop dat je het examen goed afrondt.
groeten Theo.
theo cx ds

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 grietje's rijles

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven