Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

CX reviseren

Schrijver Johnnoo
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 maart 2007 13:34 
Hoi allemaal

Momenteel ben ik mijn CX500 uit elkaar aan het halen om het frame en het blok weer als nieuw eruit te laten zien.

Ook zadel en kapjes worden daarbij onder handen genomen.

Nu was ik op zoek naar andere vering (voorvork en schokbrekers) en liep logischerwijs tegen Hyperpro op.

En kwam meteen tot de tontdekking dat dat een utopie blijft.

1288 euro voor de schokbrekers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet iemand misschien een 2ehands setje??

Schrijver HansD
Gast 
#2 | Geplaatst: 21 maart 2007 13:58 
Hallo Johnnoo,

kijk eens op David Silver Spares, te bereiken via een link op deze site.
Schokbrekers voor ongeveer 65 Euro per paar! Ik heb ze zelf ook en ben hierover tevreden. Ze zijn zwart met een verchroomde veer en instelbaar. Als je meer onderdelen nodig hebt kun je ze het beste in een keer bestellen, dat bespaart verzendkosten van ongeveer 30 Euro.

Je kunt hun ook een mail sturen met hierin een opsomming van de onderdelennummers die je nodig hebt. Je zal verbaast zijn wat ze nog allemaal kunnen leveren en tegen welke prijs, ook bijvoorbeeld remschijven maar ook heel veel origineel en namaak klein spul. Mijn ervaringen met hun zijn tot nog toe zeer positief en het enige dat je moet kunnen is Engels.

Voor zover ik weet leveren zij geen voorvorkveren, hiervoor kun je echter goed terecht bij je motorzaak. Voor ongeveer Euro 100 heb je nieuwe en stevige! veren inclusief olie.

groeten en succes,
Hans

Schrijver JosvanR
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 maart 2007 15:10 
Hyperpro op een CX is een beetje overdreven lijkt mij. Hyperpro levert voornamelijk high performance spul en dat heeft de CX niet echt nodig. Er is genoeg ander spul (probeer Roukama of Struik in Leiden) te koop voor schappelijke prijzen. Een setje nieuwe ouderwetse schokkies en nieuwe lagers in de achterbrug doen vaak al wonderen. Experimenteer ook met ander vorkolie. (ik heb er nu 10w in zitten en dat bevalt goed)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 maart 2007 18:56 
Gebruik ATF -D dat is de beste voor rubber en veering
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 maart 2007 13:14 
En Hagon levert ook nog shocks voor onze ouwe meuk, is ook een stuk minder duur
Ray ( die weet dat er tweedehands ook veel te vinden is..)

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX reviseren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven