Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Cx restauratie

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 maart 2007 13:04 
Ik ben begonnen aan de restauratie van Isabel net 6 maanden later dan gepland maar nu is het ook wat warmer in mij garage. Heb ik de tank, plastic onderdelen. er al afgehaald dan kunnen die al spuitklaar gemaakt worden. Frame ga ik verder kaalplukken deze weekend als ik nog wat tijd heb. Dan kan de kader zo snel mogelijk gefixed/vervangen worden. Pinkers enzo vliegen buiten. Iemand een goed idee voor het dashboard te vervangen? zou er wat meer 'louis' spul willen opzetten dat ik niet te lang meer moet zoeken achter een nieuwe pinker of een nieuwe koplamp als die toevallig sneuvelen. Verder ben ik op zoek naar uitlaten en een origineel zadel.

Groeten Solo(terug van weggeweest)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 22 maart 2007 18:56 | Aangepast door: MAST 
Hallo Solo, kijk hier eens of daar wat van je gading bijzit, en ook hier zou je aan allerlei spullen voor je CX kunnen komen. (is wel in Nederland).
Op 15 april is de CX onderdelenbeurs in Boekel. Als je zelf een dashboard wil maken, zal je tellers moeten kopen bij Motozoom, en zelf iets improviseren om die tellers in te kunnen plaatsen. BV een aluminium traanplaat oid.
En knipperlichten(pinkers) zijn ook in alle soorten en maten te koop.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 maart 2007 10:57 | Aangepast door: techsolo 
Euh ja een paar uitlaatgangen en een leuke demper(zijn beschadigd door val) zouden handig zijn. misschien dat ik er alsnog een sportzadel voor ga laten maken weet het niet. WIl er wel een 'special' cx van maken. Winny's cafe racer vind ik wel super. En de valbeugels moeten ook vervangen worden. Dus word nog wat knutselen. Vooral de kader is nu een zorgen kind want die is aan het doorroesten.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Cx restauratie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ brinkcx, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven