Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Koffers van Silverwing op CX500 Custom?

Schrijver kolibripeter
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 maart 2007 08:29 
Beste CX500-fans,

Ik heb mogelijk een paar koffers voor mijn CX500 Custom gevonden: deze zaten oorspronkelijk op een Silverwing. Weet iemand of dit ook op een CX500 Custom past / passend te maken is en of dit moeilijk is?

Alvast bedankt!

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 maart 2007 09:14 
de ophanging van de silverwingkoffers is nogal specifiek.
je moet of de juiste onderdelen hebben of goed kunnen knutselen, maar alles kan. ik ben ben beniewd of het je lukt.
theo

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 maart 2007 09:19 
Alles kan als je het mooi wilt hebben ,kijk eerst maar eens een beetje rond ,en op de SHOWROOM staan der wel een paar,zoniet kijk dan naarde SJK foto`s
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 maart 2007 13:13 
Niet alleen zijn de Silverwingkoffers nogal specifiek qua bevestiging, ze zijn ook nog 'ns erg klein. Het is misschien handiger om op het internet te speuren ( www.marktzoeker.nl ) naar koffers van Krauser o.i.d.
Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 maart 2007 23:09 
roelof, ik ben het helemaal eens met je, maar ze zijn wel mooi!!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 maart 2007 08:29 
Silverwing koffers hebben gebruik gemaakt van de helm klem achter op de fiets. Dit is dan ook gelijk het hoofd probleem. Het hele systeem is gebaseerd op het kunnen verwijderen van de koffers. Je mist dus de ophang punten van de koffers aan het frame. Nu zou je deze punten van een silverwing over kunnen nemen, maar daarvoor heb je niet de mogelijkheid om die vast te kunnen zetten op een cx.

Met handige handen en possiteive sleutel instelling krijg je het wel voor elkaar. Laar het iedee vallen dat een koffer er gemakkelijk weer af zou moeten kunnen.

Ik denk wel dat het heel mooi zo staan.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver kolibripeter
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 maart 2007 09:09 
Beste CX-liefhebbers,

Dank voor jullie reactie. Ik weet nu veel beter waar ik aan toe ben (en ze er dus waarschijnlijk niet zo op kan hangen). Ik denk nog even na / zoek verder wat voor mij de handigste oplossing is.

Bedankt!

Peter.

Schrijver edho
Gast 
#8 | Geplaatst: 28 maart 2007 09:10 | Aangepast door: edho 
Ik heb nog een Krauser k1 set staan. Ik heb deze aangeschaft voor mijn CX650E maar kan mij niet vinden in de bevestigingsmogelijkheden. Ik wil de originele knippers niet veranderen. Ik zie dus af van deze set.
set bevat:
rekje links, recht en topplaat
2 koffers 36 ltr. met een sleutel passend op beide koffers.
een doosje met div. bevestigingsmat.
Vraagprijs 75 euro.

Ik hoor het wel ff.

NB
Als iemand anders interesse heeft mag dat ook hoor.....

Groet,
Ed.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Koffers van Silverwing op CX500 Custom?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven