Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Frans uit het bestuur

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 28 maart 2007 10:38 
In 2001 leidde mijn virtuele ontmoeting met Frans Koenn tot de ontwikkeling van deze website en club zoals jullie deze nu kennen. Het design en de techniek van de website, maar ook van de logo's op de webartikelen, is volledig in handen van Frans en hij is daar onmisbaar in.

Inmiddels zijn we vijf jaar verder. Frans heeft aangegeven dat hij het erg leuk vind om de site voor ons te blijven onderhouden, maar voor de overige zaken moeilijk de tijd kan vinden. Frans is van mening dat hij als bestuurslid ook regelmatig zijn gezicht moet laten zien tijdens clubbijeenkomsten en evenementen. Door alle drukte rond zijn eigen bedrijf en gezin lukt dit vaak niet. Om het niet als last te ervaren heeft hij daarom aangeven uit het bestuur te willen stappen. Een echt afscheid is het niet. Frans zal nog met evenveel verve en enthousiasme de site onderhouden, en daar zijn we hem erg dankbaar voor. Ik sluit dan ook niet uit dat we Frans toch nog wel eens zullen zien bij een bijeenkomst.

Frans, we willen je heel erg bedanken voor je rol als bestuurslid in de afgelopen jaren en wensen je veel succes met de voortzetting van je 'carrière' als webmaster.

Coen
Namens het bestuur van de Stichting Honda CX motorVrienden
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Bikermouse
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 maart 2007 11:17 
Frans succes gewenst met alles wat je nog allemaal wilt gaan doen en bedankt voor alles!
Ik hoop dat we je nog een keer zien op SJK oid.
Het was altijd heel gezellig!

Groeten Joost en Ron

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 maart 2007 12:14 
Frans,
Een goede keuze, je kan je prioriteiten nu eenmaal niet overal leggen. Je gezin en werk zijn soms belangrijker en daar moet de meeste aandacht liggen.
En eerlijk dat je het niet dood laat modderen, maar gewoon een beslissing neemt.
Gelukkig blijf je als webmaster en CX-maat, en dat is dan wel weer goed nieuws! Bedankt voor al je inzet !!
Groeten
Ray ( die ook al blij is als ie de tijd heeft zijn eigen motor te besturen)

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 maart 2007 12:23 
bedankt Frans, je hebt fraai werk geleverd.
succes verder en nu maar hopen dat we een goede opvolger krijgen.
groet, theo

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 maart 2007 12:59 
Beste Frans,

Logische beslissing, maar een beetje weemoedigheid is gepast. Je staat samen met Coen immers aan de wieg van de site en daarmee de club. Gelukkig neem je geen afscheid anders had ik het hier niet droog gehouden ;-)

De site is onovertroffen!! Gelukkig neem je daar geen afstand van...

Ik hoop dat je ondanks je volle agenda samen met Winnie nog tijd vind om af en toe jullie neus te laten zien.

Groetjes thuis (en aan Lois),
Edward

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 maart 2007 13:00 
Frans, ook voor de volgende verhalen houd ik wel even contact met je, ach en we hebben elkaar leren kennen in utrecht bij het verkopen/aankopen van een rempedaal.
groetjes marco en ik kom je wel weer eens tegen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 maart 2007 14:18 
Frans wat zal ik je missen [niet op de site ]
Kan over tijd mee praten zou de dag wel 48 uur moeten dan hadden we nog geen tijd voor anderen dingen
We zien je wel op 20-07-2007
groeten Ouwe-Jan en een grote poot van mij.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 28 maart 2007 15:19 
Frans, jammer dat je uit het bestuur stapt, maar gelukkig blijf je de site wel doen. Deze club zou nooit zijn zoals die nu is, zonder de site.(en de mensen die hem/haar bezoeken)
Maar als je teveel dingen te doen hebt, moet je een keuze maken.
Bedankt voor wat je gedaan hebt als bestuurder.
Ik hoop je toch nog een keer tegen te komen op een of andere activiteit van de club.
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 maart 2007 20:49 
Hoi Frans,

Jammer om te horen dat je dit besluit hebt genomen maar volkomen begrijpelijk. Soms moeten er belangrijke prioriteiten gesteld worden en keuzes gemaakt worden. Heel erg bedankt voor je inzet over de jaren en ook heel erg bedankt dat je wel de club blijft ondersteunen met het onderhoud van deze geweldige website.

Ik hoop je toch nog in de nabije toekomst weer eens te zien op een evenement hier en daar.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 28 maart 2007 21:08 
Frans, verstandige beslissing! Fijn dat je wel betrokken blijft, want zonder jou inspanningen zou deze site lang niet zijn wat 'ie nu is. Bedankt voor alle energie en inzet tot nu toe.
Succes met je bedrijf en veel geluk met je gezin!
(Dit klinkt als een afscheid, maar is het dus niet:-), het is meer een mooie gelegenheid om je te laten weten hoezeer we je waarderen.)

Groet,
Gea

Schrijver Lemmy
Gast 
#11 | Geplaatst: 28 maart 2007 21:39 
Wat moet ik nog aan bovenstaande reacties toevoegen?

Ook namens mij heel erg bedankt voor je inzet voor deze club. Wel fijn dat je site wilt blijven onderhouden, dus ook daarvoor dank.

Gr
Lemmy

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 29 maart 2007 11:14 
Frans, enorm bedankt voor alles wat je voor de CX club gedaan hebt (tot nu toe). Gelukkig blijf je in het zicht en zullen we jouw werk aan deze site kunnen blijven bewonderen. Een verre Vriend is beter dan geen vriend :-)

Groeten van Henk, die zijn aankomend reisverhaal nog steeds naar jou toe kan sturen!!! Gelukkig.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 29 maart 2007 23:07 
Geen aanvulling nodig. Heb je weer iets meer tijd om zelf rond te toeren.

Ga je zien, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Frans uit het bestuur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven