Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

helaas pindakaas....

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 28 maart 2007 14:44 
hallo mede cx'ers,

helaas is ze gezakt, op niet goed kijken.... maar er word zo snel mogelijk een nieuwe afspraak gemaakt dus we duimen allemaal nog even verder!

groetjes werner (die hier een grietje zit te troosten)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 maart 2007 15:03 
Jammer.

Maar is nooit iets van te zeggen, kijk je wel goed anticipeer je niet, Anticipeer je wel, dan let je te weinig op het overige verkeer, let je wel op het........

Sterkte, en kop op !

Harmony,
Hans.
( troost een beetje mee )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 28 maart 2007 15:05 
Jammer, shit, kl.(piep)., er zijn genoeg andere woorden voor te vinden.

Maar meid, kop op!! Je 'Hans' loopt gelukkig niet bij je weg. Eet ook geen brood, hooguit vraagt de belasting je om een 'verzorgings'bijdrage.

Volgende keer beter en desnoods begeleiden we je gewoon naar het examen toe.

Liefs
Lieke
(die weet hoe vaker je examen moet doen, meer zwaarder het in je schoenen kan gaan wegen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 maart 2007 15:11 
Helaas, geen succes deze keer. Maar de volgende keer gaat het je zeker lukken want dan weet je waar je extra op moet letten. Succes de volgende keer alvast .
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 maart 2007 15:50 | Aangepast door: theojansen 
jammer, jammer Grietje, maar een examinator is ook maar een mens.

sterkte de volgende keer.
groet,theo.

Schrijver Bikermouse
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 maart 2007 16:04 
Ai, dat is jammer

maar veel succes gewenst alvast voor de volgende keer!

Joost

Schrijver edho
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 maart 2007 16:49 
Jammer, ik voel met je mee. Ik moest het ook een keer overdoen. Doet vooral pijn in de knip. Soms denk je ook dat het aan 'deze' examinator lag ipv jouw optreden. Dat is soms ook zo, je moet het treffen.

Volgende keer beter....

Gr,
Ed.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 maart 2007 17:57 
zeg grietje ken je de kentekenplaat van de examinator, dan kun jij al zijn parkeer vergunningen annuleren en zorgen dat zijn parkeerbonnen niet meer kloppen.
het helpt je helaas niet aan je rijbewijs maar het geeft wel weer wat genoegdoening.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 28 maart 2007 17:59 
Cosmar...

Ik wist niet dat jij zo in elkaar kon zitten.....valt mij dat van jou tegen hoor ;-)

Lieke
(die ook wel van die neigingen zou krijgen wanneer iets steeds niet zou gaan lukken)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver grietje
Gast 
#10 | Geplaatst: 28 maart 2007 19:00 
hallo allemaal,

dank jullie wel voor het medeleven, maar ik mag het op 27april om 12uur weer proberen. en dan zal ik proberen beter te kijken.

cosmar sorry, maar dat zal niet lukken en dan heb ik straks wel rijbewijs maar geen baan meer mischien?

groetjes grietje (die haar eigen fout nu toch wel begrijpt)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 28 maart 2007 19:16 
Grietje,

Dat is wel snel zeg. Ik heb het al in mijn agenda gezet en zal weer aan je denken.

Lieke

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 28 maart 2007 20:02 
Grietje, wat jammer! Wel fijn dat je het zo snel al weer over kunt doen. Met de ervaring van deze dag, gaat het je de volgende keer vast wel lukken.
Kop op! Uithuilen en opnieuw beginnen.

Liefs,
Gea (ervaren 'zakker')

Schrijver voorbijganger
Gast 
#13 | Geplaatst: 28 maart 2007 20:36 
Zo werkt dat als je het keer een niet haalt mot je nog een keer.
keer twee niet dan..............etc etc

Ik heb overal twee keer over gedaan auto, motor, vrachtwagen niks wilde lukken de eerste keer, maar wel steeds de tweede keer dus...Moest ik toch in totaal 6 X op.

Schrijver edward
Gast 
#14 | Geplaatst: 29 maart 2007 09:08 
No worries Grietje, deze examenervaring helpt je vast door de volgende ronde. Succes en een pootje voor Werner en Roy
Edward

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 helaas pindakaas....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven