Coen en ik zijn er vorig jaar geweest, en ik vond het best leuk. Ik was toen nog op mijn Shadow "Bambi". Ik heb toen voor het eerst kennisgemaakt met motoren die ouder waren dan 30 jaar.
Vorig jaar waren de oude brommers ook al in trek. Ik heb toen over gefantaseerd dat ik mijn zoon op zo een brommer zag rijden,. Hij wordt over 3 jaar 16. Het lijkt mij supergaaf dat hij op zo een oude brommer rijdt uit de tijd dat ik nog geboren moest worden (Vespa o.a.). Verder zag ik nog wat van die oude scootermotoren en zag toen mij dochter al op rijden. Maar die heeft nu de droom op Bambi te gaan rijden, tegen die tijd dat ze haar rijbewijs heeft. Mijn vader heeft die overgenomen en ik weet dat hij het wel stoer zal vinden dat zij de volgende is die de zorg over Bambi neemt.
Ik had het vanmorgen met Coen er nog over om naar Hardenberg te gaan, maar door drukte en het missen van een bijrijder (ivm drie kids) gaan we het volgend jaar weer proberen. Dan rijden we weer even door Nordhorn.....daar hebben ze hele lieve en mooie huizen...
Lieke
(vandaag zagen we al veel motoren op de weg, en morgen zal het nog erger worden. Wij pakken morgen de fiets zonder motor....gezond he??)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.