Zo ik ben nu volop bezig met het modulair maken van mijn cxje. Ik wil hem geheel vernieuwen dit omdat de kader en de lak hun beste tijd hebben gehad en de moto wat schuifschade had. Die grotendeels wel is opgevangen door de valbeugels(mogen dan ook wel vervangen worden :) )
Uitlaten liggen eraf (linker gang beschadigd door val, linker demper wat krasjes) cooling uiteen was die van de cx A(ventilator uiteengevlogen bij val) Alle vloeistoffen eruit. Alle verlichting is al weg. kuipje van de cx B moet er ook nog afgevezen worden. blok hangt zo goed als niet meer vast in het frame. Ik wil proberen om het blok te stutten en gewoon het frame eraf te halen zodat de cardan kan blijven zitten, lukt dit?
Verder had ik graag ideen gehad om er iets mooi van te maken. Zoals uitlaten, chrome radiator, andere kuipdelen, streetfighter?, caferacer?, toch origineel?, kleuren en decals, valbeugels ...
Voor mijn frame heb ik een bevriende metaalbewerker en iemand met een poederlakkerij of hoe heet zo'n ding :). Tank kan ik ook in een glasstraalcabine van een vriend kwijt. En polyester ging mijn vader mij nog leren doen, aangezien mijn ma nogal vaak accidentjes heeft met de auto schijnt hij daar goed in te zijn :)
En dan zal ik de voorvork keerringen ook nog is moeten vervangen want het lekt daar een beetje.
De vork, cardan en motor zou ik willen polieren zodanig dat ik niet te veel moet demonteren aangezien het blok nog in goede staat is.
Ik zou al dit moois willen verwezelijken met een zo'n klein mogelijk budget aangezien ik als student met mijn 2 maanden per jaar niet echt heel erg veel verdien.
Foto's volgen...
Greetz solo |