Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

lasert 2-in-1

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 april 2007 11:53 
hallo
ik had laatst een onderwerp over een laser 2-in-1 uitlaat die ik heb met een lelijke demper, nu zag ik laatst op youtube een filmpje van een cx met laser-uitlaat, maar dat was de pijp en that's it, daar zat geen demper op, hoort dit zo (veel lawaai maakte hij niet)

groeten chris
(die wel van wat lawaaierige uitlaten houdt)
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 18 april 2007 12:59 | Aangepast door: MAST 
Een uitlaat zonder demper "hoort" niet. Vanwege allerlei wettelijke bepalingen mag een uitlaat maar een bepaald aantal DB's maken. Veel mensen trekken zich daar weinig van aan en rijden rond met allerlei "dempers". HD's zelfs zonder demper, alleen een stukje pijp. (onder het motto " loud pipe' s save live' s" )Volgens mij zit er normaal aan een laser 2 in 1 , een demper. Als de demper die er bij jou onder zit je niet bevalt, moet je iets anders monteren. Kijk eens in de showroom bij de specials, daar zie je heel wat voorbeelden van hoe anderen hun uitlaat hebben aangepast.
Het volgende plaatje is wat mij betreft een heel mooi voorbeeld. (hoewel geen 2 in 1)
mooi stukje buigwerk!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 19 april 2007 05:18 
hallo chris,

ik heb hier 3 cx'en,
nr1 met een 2in1 motad uitlaat die maakt een mooi geluid beetje ploppend als je je gas loslaat.
nr2 met een 2in1 met cx uitlaat eraan waar aan het einde 4 gaatjes ingeboord zijn die maakt ook "iets" meer geluid maar geen herrie.
en nr3 met originele uitlaten, maar die zijn niet helemaal meer dicht rond de knalpot, dus met terugschakelen plopt die ook wel.

geluid is voor elke "liefhebber" weer anders...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Dinges
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 april 2007 08:40 
Als je net zo'n pijp hebt als laatst hier te koop aangeboden hebt kan het kloppen dat het er uit ziet als alleen een pijp, zonder demper. De laser deeptone zag er toen idd zo uit, er zat wel een demper op/in, maar deze was heel slank zodat het idd er uit ziet of je zonder rijd. Als ik jou was, cm, zou ik even de lelijke demper eraf halen en een blik in de pijp werpen. Kan me namelijk herinneren dat zulke uitlaten ook voor de cx leverbaar waren.

Groetjes Dinges

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 lasert 2-in-1

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven