Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Bedankt Cosmar.

Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 april 2007 21:00 
Hey Cosmar, ik krijg een mailtje, dat aan jou gestuurd is, onbestelbaar terug. Dus daarom maar voor het hele nederlandse volk: bedankt voor het intercom- setje! Zonder helm doet 'ie het goed, dus wij zijn erg benieuwd hoe het met helm en motorgeluid zal gaan.

Stel dat Knabbel me de oren van het hoofd kletst, dan krijg je 'm wel weer terug!

Groetjes,
Gea

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 april 2007 21:49 
een Lidl setje??
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 april 2007 21:57 
Cosmar, dat klopt, als jij e mail stuurt, kunnen we je nooit antwoorden.
Het zal wel rustig zijn met berrichtjes op je e mail.

Moet je toch eens na laten zien. groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 april 2007 21:59 
Yep, ik was te laat, en Cosmar had er wel één, die hij geheel belangeloos heeft afgestaan en opgestuurd naar mij.

Lieve mensen, die CX-ers....

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 april 2007 23:20 
Je zal er een hoop lol aan beleven.
Ga zelf proberen om met z'n drieen te kunnen praten met dat setje.
Voor in het Span.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 april 2007 23:52 
Fijn om te horen dat het aangekomen is, ik hoop dat knabbel zig in kan houden.
Had inderdaad een over nieuw in verpakking, en gea zal het een stuk prettiger vinden en knabbel ook. is het niet meer zo stil op de motor.

Cosmar(die zijn e-mail wel nakijkt maar het ook niet meer snapt krijg wel de nieuwsbrief binnen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 april 2007 08:51 
Ik heb ook zo'n setje bij de Lidl vandaan. helaas op beide motoren geen duozitje meer, dus tot dusverre weinig lol aan beleefd. Heeft iemand al ervaring met dit setje, werkt het een beetje?

Dit weekend ga ik met Floris naar Brabant. Ik op de Tractor, hij op de Dromedaris. Grappig om het intercomsetje ook tussen twee motoren uit te testen. Als het draadje lang genoeg is en we blijven een beetje bij elkaar in de buurt moet het lukken ;-)

Edward

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 26 april 2007 17:09 
Floris, kun jij alsjeblieft Edward wat gezond verstand in zijn door HD aangetaste brein stampen? Anders moeten we toespraken gaan schrijven voor jullie begrafenis.

Veel plezier dit weekend in Brabant, heren!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 april 2007 17:32 
Eerlijk gezegd was ik van plan om dat draadje te gebruiken als sleeptouw. De enige manier om een beetje tempo in die Tractor te krijgen!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#10 | Geplaatst: 27 april 2007 10:48 
Sowieso slim om vóór me te rijden, mijn Tractor walmt nogal. Ik neem aan dat je de weg kent? Anders geef ik wel intercom-instructies.

Voor de liefhebbers, Floris en ik gaan naar Puk en Muk-pop, een door een harig vriendje opgetuigd popfestival op de grens van Brabant en Limburg.

Waar ging dit draadje ook weer over? O ja, Cosmar, bedankt!
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#11 | Geplaatst: 27 april 2007 19:08 
In het kader van: 'wie gaat het verst off-topic?' heb jij met vlag en wimpel gewonnen Edward!

(En de boodschap aan Cosmar was toch al aangekomen.)
Gea

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Bedankt Cosmar.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven