Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

roukama

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 april 2007 20:26 
Wie heeft er ervaring met roukama?
Ik heb er twee weken geleden onderdelen proberen te bestellen helaas kunnen zij mij schijnbaar niet helpen.
Ik zou terug gebeld worden binnen een Half uur (helaas), nog eens gebelt twee dagen later, ik zou worden terug gebeld nog dezelfde dag (helaas),
afgelopen vrijdag nog eens gebeld en ja sorry druk we bellen u vandaag nog terug. (helaas weer niet)
dan denkje nou die moet zeker de hele apotheek hebben maar nee hoor alleen de rubbertjes.
Ik ben op zoek naar de rubber ringen in de remklauwen voor van de 500E evt met cups.

nu wil ik graag van jullie weten is roukama altijd zo langzaam of heb ik gewoon weer eens de pech?

groet Rob.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 april 2007 21:29 
Rob zal morgen even naar Ruud bellen hoe dat zit anders krijgt hij het met mij te doen ,wat hij niet leuk zal vinden
groeten van ouwe jan die weer terug is van een koude Spanje
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 april 2007 22:52 
ben reeds bij motoport geweest om daar te bestellen. alleen zeer druk en computer storing dus van de week even daar terug om als nog te proberen.

koud spanje??? shit hé ga je weg is het in dit kikkerlandje eens tropiche.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 april 2007 22:59 
Ik denk dat je gewoon pech hebt.
Een paar rubbertjes, daar valt voor hen weinig op te verdienen.
Temeer dat er waarschijnlijk de hele winkel van Malle Pietje voor overhoop gehaald moet worden.
Sterkte, Dirk
Malle Pietje
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2007 10:28 
Ik heb er wel een verklaring voor.
1 bij alle motorzaken is het nu een gekken huis. Ze hebben het erg druk net zo als ik. Iedereen heeft jeuk en wil weer gaan. Honda daarnaast werk ook niet mee. Ook hier zijn aanleverings problemen.

Gek genoeg hebben de andere toelevering bedrijven ook problemen. Een gewone yuasa accu schijnt op dit moment niet makkelijk leverbaar te zijn omdat half nedeland er nu eentje nodig heeft.

Dan het vele motorverkeer, omdat er veel mensen door hebben gereden van de winter willen deze mensen ook een onderhouds beurd hebben. Nou net op het moment dat alle ander motor rijders jeuk hebben gekregen van het veels te mooie vroe warme weer.

Dus de optel som van alles, is nu net het probleem.

Ik zelf ken roukuma niet, maar ik hoor altijd goede verhalen. Ik ben dan ook van mening dat het even iets boven het hoofd groed van deze beste mensen.
Dat neemt niet weg, dat alle motorzaken er op voorberijd haden moeten zijn. Ook ik maak hier en daar wel eens een foutje met de aantallen van onderdelen. Zoals nu heb ik te weinig dynamos op voorraad gehad. Dus de motorblokken hebben bij mij ook 2 weken te lang doelloos gestaan.
Dus ruimte gebrek en dat leverd weer werk op waar je nu niet op zit te wachten. Schijf de boel maar weer aan de kant.

Dus, ik hoop dat ik even wat andere gedachten heb kunnen aangeven waarom het allemaal niet zo op rolletje loopt, wil je het allemaal beter en sneller hebben, een grote tip is dan ook, breng je motorfiets voor onderhoud in de winter weg. De meesten van de cx rijders kunnen dat ook prima omdat deze toch niet meer dan 7500 kilometer per jaar rijden.
Denk er maar eens over na.
Met vriendelijke groet marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver arnie
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 mei 2007 17:12 
Ik heb wel spullen gekocht bij Roukama!
Ze vergeten mij ook om terug te belen ....dat is vrij normaal bij hun!
Maar ze hebben wel veel goedkoop spulen, behalve als je blok onderdelen nodig hebt want dan betaal je de hooft prijs...
....en ze hebben wel veel onderdelen

Ze hebben problemen gehadt met de personaal ...dus alles draait op slow!

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 mei 2007 08:48 
Roukama is een prima zaak maar ik ga er wel altijd naar toe als ik iets nodig heb. Heb dus geen ervaring met postorderen.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 roukama

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven