Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Eindelijk verkocht!

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 mei 2007 16:59 
Hallo,
Gisteren is de CX650E van mijn liefje Motormini eindelijk verkocht.
Met een beetje pijn in mijn hart, want het was op zich een mooi project om aan te sleutelen..maar helaas...niet voor Motormini.
De CX blijft in Nijmegen, dus misschien zie ik 'm nog eens....
Dus alleen de rooie nog, en die staat op achterste benen omdat de vorkpootjes bij de dokter liggen wegens lekkende knieschijven....
Groetjes
Ray ( die het met motormini achterop de motor ook wel gezellig vindt)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 mei 2007 17:17 
't Heeft even geduurd Ray, maar uiteindelijk toch succes!

En ik weet uit ervaring (van lang, lang geleden) dat het heel erg gezellig kan zijn, met je vriendin achterop de motor.

Harmony,
Hans.
( mijmert over lang vervlogen goede tijden, maar vergeet het heden niet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 mei 2007 17:37 
Hoe zit het nou met "mijn" tank en zadel, heb je die meeverkocht of was dat weer voor een ander project?

Proficiat met de verkoop. Jammer van de achterliggende reden, maar idd, Motormini achterop heeft ook zo z'n voordelen (ik heb nog een handig intercomsetje liggen).

Groet,
Edward (die achterpassagiers op beide motoren verbannen heeft)

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 mei 2007 10:36 
Hoi,
@Edward, dat was idd voor een ander projectje: heb vorig jaar de GL400 van Roadkill opgeknapt voor mijn ex, maar die staat nog steeds stil.
Motormini achterop is erg gezellie ja, zo heb ik haar dicht bij me en dat scheelt weer zorgen en ze zorgt dat ik niet te gek doe...
Misschien is het intercommetje wel leuk, ik zal eens overleggen met haar.
@Hans: tja, heeft bij mij ook een tijdje geduurd tot ik weer een "bijrijder" voor het leven had gevonden ( vandaag 11 maanden verkering!) en Inge is het wachten meer dan waard geweest...Dus doe je best!
Groeten
Ray ( die op 20-7 bij Coen en Lieke gaat kijken hoe dat nou moet)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 mei 2007 23:10 
Ray,

De bijrijder voor het leven heb ik al, volgende maand al 28 jaar. Een bijrijder voor de motor heb ik niet (meer). Mijn Joke houd niet zo van motorrijden, want er bestaan tenslotte ook auto's om van A naar B te komen, nietwaar ?. En nadat ze twee nieuwe heupen kreeg is het helemaal van :"mij krijg je er niet op". Jammer. Het voordeel is natuurlijk wel dat er altijd een kopje thee en een luisterend oor klaar staat als ik weer thuiskom. Maar we hebben ooit samen op de motor gezeten, koude nachten op de CB 200, lange tochten in de zomer op de 550..... ohhh dat waren nog eens tijden !

Ga er voor, Ray, en Motormini, en Coen, en Lieke en alle anderen. Alleen is maar alleen. En, hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt : als de keuze tussen motorrijden of je partner gaat : denk dan nog even na, voordat je de motor kiest.

Harmony,
Hans.
( die 28 jaar een leuk begin vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Eindelijk verkocht!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven