Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Custom weggebracht en CX500B klaar voor vertrek

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2007 18:43 
Vanmorgen de Custom weggebracht naar Gaartman, om hem open te halen, om te zien wat de oorzaak van de vastloper is geweest. Afwachten maar.
Vrijdag kan ik toch mee met de Vrij Uit reis naar het Rijndal, door de geweldige hulp van Terry. Hij heeft afgelopen week een andere brug in de CX gezet en zelfs gekuist!! Het zal Henk niet zijn als er onderweg naar Zele niets gebeurt. Onder Breda verlies ik een spatbord van de trailer. Gelukkig zonder schade aan te richten. Er stopte niemand, dus ben ik maar snel weer verder gereden. In Zele heeft Terry mijn andere spatbord nog kunnen redden....Wat een gammel zooitje, maar er wordt aan beter gewerkt!! Als het slotniet door de achterbrug gegaan was, dan had ik met mijn kont op het asfalt gezeten, een geluk bij een ongeluk.
Fijne Pinksterdagen allemaal.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2007 21:08 
Henk, wat een pech.
Maar, zoals ik zie, zit je nu bij goede reparateurs, als je zelf niet alles kunt maken, moet je dat aan iemand overlaten, die de motor weer 100 % kan maken, succes met de reparatie , en ik hoop dat het je niet teveel gaat kosten, horen we nog een keer wat de oorzaak was?

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 mei 2007 22:11 
Henk,

De kap om de tellers, sluit die al helemaal ? Zo niet, dan even met watervaste tape het randje dichtplakken, tegen het inlekken van water.

Veel plezier onderweg !

Harmony,
Hans,
( ook niet lekdicht )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 mei 2007 09:42 
Nonkel Henk,

veel plezier en een mooie rit in Duitsland.
Zorg dat alles terug meekomt.

Groeten
Terry en de rest van de familie

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 mei 2007 09:14 
Terry: Bedankt voor het op de weg helpen van Henk. Heb je alles goed vastgeschroefd?
Henk: Succes en veel plezier in het Rijndal
Overige motorrijders: Oppassen, ergens op de A16 ligt een stukje aanhanger

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 25 mei 2007 10:33 
Blij dat je weer rijdt Henk ! Die Terry is toch onbetaalbaar. Overigens heb ik om de tellerkap (die bij de polaris hoort) ook ducktape omdat ie niet helemaal past.

Wat betreft die trailer: ik heb vorig jaar een bekeuring gehad omdat ik geen spatborden had. Je bent gewaarschuwd ;-)

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Custom weggebracht en CX500B klaar voor vertrek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven