Laat ik dan ook maar wat zeggen dan. Klopt onze carport staat vol met motoren: Ouwe Rode, Groene Draeck, Deau-tje, Rode Buffel en nu Angel erbij. In de tuin staat nog de donor-motor voor de Groene Draeck.
Ik zal Angel even voorstellen: Angel is een 650E met zijspan! Helemaal in stijl. Hans had gelijk gisterochtend stond ze nog op marktplaats en gisteravond was er al af. Coen had haar zondag gezien en was net zoals ik op slag verliefd. We zijn gisteren wezen kijken en met overleg en uiteraard een betaling konden we haar meenemen. Ik laat haar straks op mijn naam overschrijven.
Met Steffie in de zijbak zijn we terug naar Ede gereden en bij thuiskomst bij mijn ouders om Angel te laten zien, zag ik aan de gezichten van mijn ouders (en vooral van mijn vader) dat die het wel top vonden. Mijn vader kon het niet laten en wilde (na 40-jaar) ook een rondje.
Project Groene Draeck wordt verschoven, zeker na het huwelijk en misschien nog wel langer, maar hij gaat niet weg. Hij gaat in opslag. Michael's motor is eerst aan de beurt. Project Double Trouble komt ook wel maar pas na de Groene Draeck. En dan mag je wel zeggen: Goh, dat gaat goed met Coen, heeft ie nu al niets te vertellen? Nee, dat klopt, dat heeft hij niet ;-). Nee dit is in goed en liefdevol overleg gegaan.
Verder heeft Angel nog wel het een en ander nodig. Een mooie Schurgers-kuip bijv. Ik heb aardig wat spierkracht gekregen gisteravond. (het is immers echt motorrijden en zeker met de nodige concentratie), maar een kuip zal niet overbodig zijn. En verder zoek ik nog een rek waar een topkoffer opkan. Dit voor als een van de kids achterop gaat en dan een rugleuning heeft, en uiteraard heb ik een kofferbak nodig voor mijn lippestift ;-). (Heeft iemand nog iets overbodigs, maar goed genoeg voor Angel in de schuur liggen?)
Verder kunnen de kids nu gemakkelijker mee. Ik heb altijd zijspan willen rijden voor de kids en gisteren is mijn wens dubbel en dwars in vervulling gegaan. Volgende week kom ik dus met zijspan ipv op de Groene Draeck naar Vechta.
We weten haast nu wel zeker dat er maar weinig 650 E's met zijspan zijn.
Lieke
(die niet kan nalaten om straks met de twee meiden naar de stad te gaan ... op de motor)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.