Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwe Telg in de familie

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2007 00:06 
Ja zij hebben weer iets nieuws, aangepast op hun huwelijk, maar ik ga er niet te vroeg op in, ik wacht eerst af tot zij het erop hebben gezet, maar het ziet er goed uit.

Proficiat jullie, met jullie nieuwe aanwinst Coen en Angelique.

groetjes,

Michael

(Pan en deauville te koop?????)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2007 07:54 
Gisteren zag ik op Marktplaats iets......
Vanmorgen niet meer.

Het was wit met rode en blauwe markeringen.

't Zou wel passend zijn voor C&A (?) en misschien toch voordeliger!

Harmony,
Hans.
( deduceert, redeneerd, combineerd en is gewoon nieuwsgierig )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2007 08:48 
Ik heb 'm vanochtend onder de carport zien staan. Grappig ding. De buren gaan ondertussen klagen, 4 motoren onder de carport en 2 in de achtertuin, het is nu wel welletjes.

Edward (die zich afvraagt of Coen ooit nog aan zijn "project-bike" gaat beginnen)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 mei 2007 09:15 | Aangepast door: coenox 
Ja fijn, als je door de buren wordt gecontroleerd (-:
Wat dat nu met ons huwelijk te maken heeft ? Lieke wil absoluut niet op de motor trouwen vanwege de 12-meterlange sleep aan haar jurk.

Coen
(die kan bevestigen dat de project-bike'' ër zeker gaat komen, maar nog niet weet wanneer)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 29 mei 2007 09:35 
dat gaat zeker nog wel even duren, project gaat wel komen, project is er wel, over project wordt gesproken, over de tijdsplanning ook, zeker wat eerst gaat komen, en wat dan gaat komen, en wat dan even weggezet gaat worden, en wat dan naar voren wordt gehaald, en wat .... nog heel veel meer, mogen niets te klagen hebben van " ik verveel mij ontzettend...." en de rest wordt doorgeschoven, wie weten we nog niet..?

groetjes

Michael( die het ene project, en de andere wel ziet zitten, heb zelf ook projecten zat, motor, oldtimer, klassieke speedboot,...etc, kan dit er ook nog wel bij)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 29 mei 2007 10:54 | Aangepast door: Engeltje 
Laat ik dan ook maar wat zeggen dan. Klopt onze carport staat vol met motoren: Ouwe Rode, Groene Draeck, Deau-tje, Rode Buffel en nu Angel erbij. In de tuin staat nog de donor-motor voor de Groene Draeck.

Ik zal Angel even voorstellen: Angel is een 650E met zijspan! Helemaal in stijl. Hans had gelijk gisterochtend stond ze nog op marktplaats en gisteravond was er al af. Coen had haar zondag gezien en was net zoals ik op slag verliefd. We zijn gisteren wezen kijken en met overleg en uiteraard een betaling konden we haar meenemen. Ik laat haar straks op mijn naam overschrijven.

Met Steffie in de zijbak zijn we terug naar Ede gereden en bij thuiskomst bij mijn ouders om Angel te laten zien, zag ik aan de gezichten van mijn ouders (en vooral van mijn vader) dat die het wel top vonden. Mijn vader kon het niet laten en wilde (na 40-jaar) ook een rondje.

Project Groene Draeck wordt verschoven, zeker na het huwelijk en misschien nog wel langer, maar hij gaat niet weg. Hij gaat in opslag. Michael's motor is eerst aan de beurt. Project Double Trouble komt ook wel maar pas na de Groene Draeck. En dan mag je wel zeggen: Goh, dat gaat goed met Coen, heeft ie nu al niets te vertellen? Nee, dat klopt, dat heeft hij niet ;-). Nee dit is in goed en liefdevol overleg gegaan.

Verder heeft Angel nog wel het een en ander nodig. Een mooie Schurgers-kuip bijv. Ik heb aardig wat spierkracht gekregen gisteravond. (het is immers echt motorrijden en zeker met de nodige concentratie), maar een kuip zal niet overbodig zijn. En verder zoek ik nog een rek waar een topkoffer opkan. Dit voor als een van de kids achterop gaat en dan een rugleuning heeft, en uiteraard heb ik een kofferbak nodig voor mijn lippestift ;-). (Heeft iemand nog iets overbodigs, maar goed genoeg voor Angel in de schuur liggen?)

Verder kunnen de kids nu gemakkelijker mee. Ik heb altijd zijspan willen rijden voor de kids en gisteren is mijn wens dubbel en dwars in vervulling gegaan. Volgende week kom ik dus met zijspan ipv op de Groene Draeck naar Vechta.

We weten haast nu wel zeker dat er maar weinig 650 E's met zijspan zijn.

Lieke
(die niet kan nalaten om straks met de twee meiden naar de stad te gaan ... op de motor)

CX650E met zijspan
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2007 18:23 
Heel leuk maar als ik dat motorpark zo zie kan er beter geinvesteerd worden in een klein huis met een grote garage, dan kan dat huwelijk ook even op een klein pitje.
Ik hoop dat jullie nog tijd overhebben voor elkaar en niet met elkaar als ik al die projecten zie.
Maar lieke van harte gefeliciteerd met zoeen mooi span

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 mei 2007 20:21 
Ik vond hem/haar ook heel erg mooi. Maar Joke vind één motor al meer dan genoeg......

Harmony,
Hans.
( op één been kun je niet staan, maar op twee motoren kun je wel rijden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 29 mei 2007 20:37 | Aangepast door: Engeltje 
Jammer voor je Hans dat wij hem ook mooi vonden, maar wel toeval. Eén voordeel is het wel, ze zou bij beide partijen 'clublid' geworden zijn.

Cosmar: Op de foto zie je inderdaad de bereden 'paarden'. Onder het zeil staat de Ouwe Rooie van Coen en achter Deau-tje en de Rode Buffel, mijn, nu even in ruste, Groene Draeck.
Het lijkt veel (is het ook), maar we zullen nu zeker meer tijd hebben voor elkaar. Wat ik eerder zei: we kunnen nu eindelijk, als gezin weg, en kan Michael zijn buddy gebruiken voor iemand anders, dan alleen voor één van onze kinderen. ;-)

Lieke
(We zijn er trots op en het klopt op beide motoren kan je wel rijden, maar niet tegelijk.)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 11 juni 2007 20:33 
Ik heb de foto's gezien van vechta wat een vet karretje zeg daar kun je echt trots op zijn.

cosmar (die in duitsland ook nat geworden is)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwe Telg in de familie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven