Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Al ingepakt???

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2007 23:12 
Beste Allemaal,

Zo, heeft iedereen al z'n kampeer spulletjes van de zolder getrokken en de CX volgebonden? Nou ik wel!! Nou ben ik er zo één van "ik pak alles in" en "mij verras je niet met heb jij dat niet bij je". Vandaar dat ik het absoluut niet red met het bagage rekje achterop. Ik heb de PAv40 aan de 50's CX gehangen. En met deze combinatie rijden we morgen rond 1300 uur weg. Samen met Anne uit Engeland en mijn neef Jan rijden we richting Duitsland. Ik heb er verschrikkelijk zin in en laat me helemaal verrassen want dit is de eerste keer Vechta voor mij!

Oet Morn.
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2007 23:22 
Ja Erik, we zijn al gepakt en gezakt. Alleen Coen zijn motor moet nog bepakken worden, maar het span is al 'vol'.

Inderdaad een aanhangertje zou wel gemakkelijker zijn, maar dat is iets voor volgend jaar.

Iedereen die naar Vechta komt: Rijd voorzichtig en tot morgen (of tot vanmiddag, als je dit pas de volgende dag leest)

Lieke
(die ook voorzichtig doet, als anderen(weggebruikers) het maar ook met haar en de twee meiden doen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2007 23:33 
Nou veel plezier dit weekend ik ga ook naar duitsland maar dan de andere richting in.
Maar veel heb je toch niet nodig? een beker en bord en bestek, een deken en schoon ondergoed. de rest van de tijd zit je op de motor of aan het campvuur.
slaap? wat is slaap? ja koffie lekker meer koffie koffie ja lekker
BBBrrrrrmmmm op de cx lekker weekendje weg,

He jongens veel plezier en vechta.

cosmar
p.s. groeten aan anne fijn dat ze mee kan
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juni 2007 23:38 
De "Rode Rakker" staat klaar. Nog ruimte voor de tandenborstel en het scheerappraat in 1 zijkoffer, voor de rest is alles vol en afgeladen.
Ik ben heel benieuwd hoe zo'n tocht me gaat bevallen. Maar tussen zoveel CX-ers moet het toch goed komen, toch ????

Harmony,
Hans.
( die het erg spannend vind worden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 8 juni 2007 05:49 
ingepakt, dat had ik dus dinsdag al. wou dat het toen dus al vrijdag's was...
koffers liggen hier klaar in de woonkamer (met goedkeuring van grietje) terwijl ze aan de achterkant smerig zijn van het opspattende achterwiel. maar het enige wat er nog bijmoet is dus de toillettas met de laatste spulletjes erin.

maar goed, nu was het half6 en ik kan niet meer slapen...
ga ik dadelijk maar alvast de motoren buiten zetten en dan om 7uur de rest wakker maken.

cosmar, veel plezier we zullen er 1tje voor je drinken!

groetjes werner (die altijd met zulke dingen zo vroeg wakker is)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Al ingepakt???

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven