Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Even voorstellen

Schrijver RonGL500
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2007 21:19 
Goedeavond allemaal,

ik ben Ronald Bergacker en kom uit Etten-Leur. Morgen ga ik mijn Honda GL500 Silverwing ophalen. Er zit wel enig werk aan, met name de achterbrug die knap verroest is.

Zijn er misschien nog tips die mij kunnen helpen... heb deze motor namelijk gekocht om te leren sleutelen.

Gr. Ronald

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2007 23:22 
Welkom Ronald, Zijn er misschien nog tips die mij kunnen helpen... heb deze motor namelijk gekocht om te leren sleutelen.
, die zijn er zat. Neem de tijd en spit deze site door, en je vind van alles over de CX. Het prikbord is inmiddels een grote databank van allerlei problemen en probleempjes en oplossingen die de laatste jaren zijn voorgekomen bij de Cx'en en GL'en van de leden.
Kijk ook eens bij Techniek en over CX.
Succes met sleutelen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2007 11:14 
demonteren van de achterbrug is soms knap lastig omdat door roestvorming diverse bouten niet meer los te krijgen zijn. de slijptol is dan de enige oplossing.
veel succes met je sleutel ervaringen.
theo.

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2007 16:09 
Welkom Ron en veel plezier op deze site en met je GL500.

Een luchtsleutel is een goede investering (via marktplaats aan te schaffen bijvoorbeeld). Het heeft mij al menig maal een zeer goede dienst bewezen.

Bij erg vast zittende moeren eerst even laten 'schrikken', dwz niet direct los proberen te draaien maar juist de andere kant op. Hoeft maar een heel klein stukje, daarna lukt het vaak makkelijker een moer e.d. los te draaien.

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2007 08:47 
Wat mij betreft is de CX een ideale sleutelmotor. Enig nadeel is idd vastgeroeste boutjes en moertjes, levert veel vertraging en frustratie op.

Succes van een ex-Brabo (Prinsenbeek)
Edward

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven