De KlONK-club kan nu 5 leden tellen... ook ik ben eens zo dom geweest en bij mij is het overkomen.
Was met Bambi (Shadow) in de stad Utrecht (en daarom stond ze een keertje voor de veiligheid op slot) bij een depedance van de Universiteit om te solliciteren en door omstandigheden moest ik iemand met spoed terugbellen. Na het belletje op de motor, vergat ik het (remschijf)slot en inderdaad... starten en KLONK.
Nog niet wetend wat er aan de hand was, keek ik en zag dat het slot erom zat, en later zag ik de schade. Mijn remklauw was stuk. Ben heel voorzichtig naar huis (toen nog Vleuten) gereden en samen met Coen zijn we met goed gevolg op zoek gegaan naar een nieuwe, goede en goedkopere remklauw (nieuw zijn ze aardig prijzig).
Nu heb ik ook zo een vel oranje koordje ergens liggen, bij mijn slot, die ook ergens ligt.
Dus, volgens mij overkomt het iedereen wel eens een keertje in zijn motor-rijd-leventje. Is het niet nu dan ooit wel eens.
Lieke (die toen nog veel blonder was dan nu)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.