Yep, de kaarten zijn verstuurd. Wat de club beteft hebben we dat gedaan aan mensen die al eerder hebben aangegeven te willen komen, of mensen waar we veel contact mee hebben. Geen kaart betekent overigens absoluut niet dat je niet welkom bent, integendeel. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Even over de details die via mij komen, dat betreft met name ons dagprogramma en de lokatie. Voor de rest lijkt het me handig om Michael even te mailen. Ik verzoek jullie daarbij wel met engie klem om even bij hem aan te geven of je komt. Dan kunnen we een beetje het aantal inschatten. Contact met onze andere ceremoniemeester José kan ook via
www.coenenliekegaantrouwen.nl Wij gaan om 13.00 trouwen in het
Oude Stadhuis in Montfoort. Wie daarbij wil zijn is van harte welkom. Kijk
hier voor de route. Dat zal ongeveer een half uur tot drie kwartier duren. Daarna gaan we foto''s maken, hebben we een high thea en gaan we eten met onze familie, getuigen, etc. Die tijd zou je kunnen gebruiken om in de omgeving een rit te maken, ik heb nog wel een leuke toerrit liggen. Vanaf 20.00 ben je dan opnieuw van harte welkom in het het Oude Stadhuis om met ons mee te feesten. De bar is open en we hebben een DJ die verzoeknummers draait.
Voor de mensen die in de buurt willen overnachten is er in de buurt een boerencamping. Deze week is de beheerder terug van vakantie en overleg ik even met hem.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison