Wellicht dat bijgaande link al bekend is;
http://weltformel.gmxhome.de/doc/PAGE5.HTMMaar bij naspeuringen op deze site, vond ik de beschrijvingen toch wel goed en duidelijk. Niet alleen voor het CDI - kastje, maar ook voor het principe van de totale ontsteking.
Wat het samenstellen van een print betreft;
Als je via bijv. een copieermachine of digitale camera een afdruk van de print-lay-out maakt, er voor zorgt dat je deze op het juiste formaat afdrukt, dan kun je dit eenvoudig overbrengen op een nieuwe foto-gevoelige print. Evt. handmatig bijwerken en daarna etsen.
Het verkrijgen van onderdelen is, als ik de specs zo zie , geen probleem
Weerstanden zijn tegenwoordig veel kleiner van omvang (dus niet van waarde) en passen daardoor vaak veel beter.
Eigenlijk zou je nu een serie van deze kastjes moeten gaan maken, gezamenlijk testen en een aantal op voorraad leggen (bij de club?) die dan uiteraard tegen een vergoeding beschikbaar kunnen worden gesteld als je onverhoopt met een kapotte CDI komt te zitten.
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip.
* Zwarte CX500
* GL650D Interstate