Okay, je hebt gelijk. Laten we het wel corect houden hier zo. Ik ben het met je eens dat het thema branstoffen vaker op de site staat.
Het enige wat ik er over kan melden is dat de CX/GL met bijna alle benzine soorten uit de voeten kan. Euro 95 is gewoon goed.
Toch heb ik op super gereden, maar merkte er niks aan.
OOk Vpower van ....,, je weet wel heb ik gereden. Hier was ik niet tevreden mee. Veel hoger verbruik en temperateur was ook hoger. Dus ik ben heel gouw hiermee gestopt.
Dan ben ik nog bezig geweest met 2takt smering omdat ik met de motorfiets geregeld op 10.000 toeren zit en dit ook voor langere kilometers vast houd.
Ook daar was ik niet tevreden mee.
Dan heeft een colega wel eens bezine gejat uit mijn tank en dacht dat hij dat op een later tijdstip terug kon geven. Ja ja ze namen kettingzaag brandstof. Ik ben er even de naam van kwijt, maar ook hier liep de fiets niet echt beter op. Stonk wel als een bunzing. Toen hadden we nog brandstof over met een hoeveelheid diesel, ik zij gooi het er maar in. Gaat als de brandweer maar naar van loop van tijd klingt de motor dof. Uitlaat dicht?? Maar naar verloop van tijd is dit ook weer okay.
Al met al gaat deze gl500 van mij geregeld door de 150 kilometer grens heen op de A27 richting de stichse brug.
Maar nu het moraal vanhet verhaal. Kleppen kunnen schrale brandstoffen van laag octaan gehalte aan. Motor loop het lekkerst op dit soort brandstoffen. Toevoegingen in de vorm van andere stoffen en pillen geven niet het extra gewenste resultaat. Zaken die aan geven dat 10% brandstof besparing sullen geven heb ik ook nog niet gevonden. Ik heb echt al het een en ander geprobeerd. Gewoon benziene is prima.
vriendelijk groet marco becker.
O,, als iemand wel het ei van columbus heeft gevonden zo ik dat graag willen uit proberen.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html