Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Paul, van harte welkom!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2007 21:50 
Hoi Paul,

Van harte welkom op de CX Club site! Je zal wel merken in de toekomst dat dit een hele gezellige club is! Vooral bijeenkomsten zijn erg leuk en gezellig! Technisch is er veel te vinden op de site en als je iets zoekt, een onderdeel oid dan is er vaak wel iemand die zegt "heb ik wel voor je"
Al met al WELKOM!!

Even voor de mede CXers, Paul is sinds bijna een jaar mijn collega en ik ben hem aan het gek maken om ook een CX aan te schaffen. Het lijkt te lukken!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver paul jacobs
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 juli 2007 20:13 
Erik,

Volgens mij gaat het helemaal goed komen! Mijn idee is om van een CX iets speciaals te maken zoals Robert heeft gedaan, maar dan met clip-ons i.p.v. het cross stuur zoals op de fiets van Robert.

Groet uit Brabant,

Paul

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2007 00:06 
Hey Paul,

We spreken elkaar er vast nog een keer over.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juli 2007 10:34 
Hoi Paul,

Allereerst welkom!
..En, natuurlijk willen we tzt. wel een foto van je motor ontvangen, he?

Frans

Schrijver paul jacobs
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2007 17:55 
Sinds vanmiddag trotse eigenaar van een CX E bouwjaar 1985 ziet er knap uit. Links en rechts wat polijstwerk aan de cilinderkoppen en wat plekjes bijwerken aan het frame. Eindelijk weer een motorfiets!!!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 juli 2007 20:37 | Aangepast door: Erik1 
Hey Paul,

Dat zijn berichten!! Ik meende het al te zien aan jouw vraag naar een aanhanger. Het is dus zover. Mooi man, hou je um origineel of wordt het een streetfighter??

Groet Erik (uut Frieslan)

PS @ Frans, het is de CX500E uit de Showroom Euro nr 55

Schrijver emiel
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2007 08:36 
Hoihoi,

ook wij heten je natuurlijk van harte welkom en wensen jou heel veel plezierige en veilige CX kilometers toe!!

Groetjes,

Emiel & Andrea

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Paul, van harte welkom!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven