Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Mailadressen

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 12 juli 2007 07:59 | Aangepast door: Engeltje 
Ik weet dat dit niet mijn taak is, maar ik heb van Coen toestemming om dit te vermelden.

Doordat ik van een aantal leden hun mailadres nodig had/heb voor een mail wat ik wilde sturen over 20-07, stuitte ik op het feit dat bij een heleboel hun ...@hondacx500.com mailadres niet werkt of niet gerelateerd aan het dagelijks mailadres. (Ik dacht dat ik vlot klaar zou zijn. ;-) )

Zelfs bij een aantal leden doen hun huidige mail adres ook niet. Bijvoorbeeld: Joost, Zou jij je mailadres van jou en Margrit naar mij (lieke@cx500.nl) willen sturen? Je ...@hccnet.com adres doet het nl. niet.

Voor de andere leden: zouden jullie na kunnen kijken of jullie dagelijks mailadres gekoppeld staat met het @hondacx500.com mailadres of dat jullie dagelijks mailadres goed is doorgegeven? Dit is ook van belang als jullie de nieuwsbrief van de club willen ontvangen.

Mochten jullie wijzigingen hebben, kunnen jullie het aan Coen (coen@hondacx500.com) doorgeven.

Lieke
(die al dagen bezig is om mailadressen te achterhalen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Dinges
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 juli 2007 07:54 
Ooit heb ik me hier wel voor aangemeld, intussen ben ik van procider veranderd dus de kans is groot dat het bij mij allemaal ook niet klopt. Natuurlijk wil ik het aanpassen Lieke, wil je me alleen even vertellen hoe ik dat aanpak?

Groeten Dinges, nogsteeds digibeet

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 14 juli 2007 10:37 
Hoi Dinges,

Je moet de volgende handelingen moet je doen:

Aan Coen (Coen@hondacx500.com) moet je je naam, oude email-adres en nieuwe email-adres doorgeven.

Verder moet je naar "Prikbord"->"Voorkeuren": en hier je oude email-adres vervangen voor het nieuwe email-adres.

Dan moet alles goed komen

Lieke
(uit naam van coen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Dinges
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 juli 2007 14:03 
Duidelijk Lieke.
Heb het zojuist even gedaan, Coen heeft een mailtje als het goed is.
Was dus niet moeilijk, maar je moet het maar even weten.

Dank je wel

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mailadressen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven