Ik weet dat dit niet mijn taak is, maar ik heb van Coen toestemming om dit te vermelden.
Doordat ik van een aantal leden hun mailadres nodig had/heb voor een mail wat ik wilde sturen over 20-07, stuitte ik op het feit dat bij een heleboel hun ...@hondacx500.com mailadres niet werkt of niet gerelateerd aan het dagelijks mailadres. (Ik dacht dat ik vlot klaar zou zijn. ;-) )
Zelfs bij een aantal leden doen hun huidige mail adres ook niet. Bijvoorbeeld: Joost, Zou jij je mailadres van jou en Margrit naar mij (lieke@cx500.nl) willen sturen? Je ...@hccnet.com adres doet het nl. niet.
Voor de andere leden: zouden jullie na kunnen kijken of jullie dagelijks mailadres gekoppeld staat met het @hondacx500.com mailadres of dat jullie dagelijks mailadres goed is doorgegeven? Dit is ook van belang als jullie de nieuwsbrief van de club willen ontvangen.
Mochten jullie wijzigingen hebben, kunnen jullie het aan Coen (coen@hondacx500.com) doorgeven.
Lieke
(die al dagen bezig is om mailadressen te achterhalen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.