Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Overnachten van 20-07 op 21-07

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 13 juli 2007 09:37 
Hoi...

Vraagje aan de mensen die na het huwelijksfeest op een camping gaan overnachten.

We hebben op de agenda een boerencamping aangegeven en we weten nu niet of dat ten harte is gekomen. Ik weet wel dat er een aardig clubje wil camperen.
Er zijn nog mensen die dat ook willen maar niet weten waar ze naar toe willen of moeten.
Omdat er mensen zijn die dat wel weten, kunnen jullie dan bijv. voor Terry (tenzij hij al wat heeft) aangeven waar jullie hun tent, caravan neerstrijken.

Ik neem aan dat het gezelliger is wanneer de club lekker bij elkaar is.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 13 juli 2007 09:48 
hallo allemaal,

wij hebben een mailtje naar die camping gestuurd en erbij gezet dat het voor het trouwfeest was. henny (van de camping) mailde ons terug dat ze iedereen bij elkaar wilde zetten, maar als het er teveel zouden zijn zou ze 200 meter verder plek regelen dat we toch allemaal samen konden staan.

ze zou ons daar volgende week nog over terugmailen hoe en wat, dus wij wachten even af...

groetjes werner, grietje en roy (die op 2 motoren komen!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 juli 2007 10:21 
Makkers,

plekje gereserveerd op de camping zoals hier eerder vermeld voor de vrijdagavond.
Wie is daar ook ? Blijkt dat er al vanaf donderdag aanwezig zijn volgens de eigenaar.
Nu nog misschien enkele afspraken of regelingen maken voor de vrijdag zelf zodat de dag vlot verloopt.
bv. Motoren blijven op de camping ? Hoe van de feestzaal terug naar de camping,...

Tot dan
Terry

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 13 juli 2007 11:01 
hoi terry, en de rest

wij zijn er inderdaad al vanaf donderdag's
en s'avonds willen wij gewoon tevoet die kant op, kunnen we er op de terugweg 2x zolang over doen? haha

groetjes grietje en werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 juli 2007 11:21 
Ok Werner.
Dan hebben we alvast een ervaren gids op vrijdagnacht.
Samen met zijn getrainde snuffelhond moeten we dan toch de weg terugvinden.
Ik vertrek vrijdag alvast in de vroege uurtjes.

Terry

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 juli 2007 12:52 
Ook wij hebben gereserveerd en vervoegen de bende
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 juli 2007 17:56 
Omdat ik de volgende morgen al om 10.30 uur in Amsterdam moet zijn, ga ik iets eerder weg en blijf in Amsterdam slapen.
Jammer, dat ik het gesnurk na een welgedaan feest zal moeten missen.
Tot vrijdag,

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver gompie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 juli 2007 22:48 | Aangepast door: gompie 
Ik heb daar een 1-pers. bed gereserveerd, heb dus geen tentje mee te nemen.
Wees maar blij dat ik in een kamer slaap, ik heb laatst nog een fervente snurker verjaagd van z'n kamer...

h.g. Dirk (traveling light)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver voorbijganger
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 juli 2007 17:20 
Ik mag as vrijdag nog werken dus ga kijken of er ook een bedje voor mij vrij is, ik kan pas na 15:30 uit het Friese vandaan en in een tent opzetten heb ik dan geen zin meer in .

Schrijver voorbijganger
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 juli 2007 20:27 
Ik
heb zojuist een slaapplekkie geregeld op de door jullie aangegeven camping, ook ik neem geen tent mee maar snurk in een caravan.

Ik zal echter CX loos komen want ontdekt zojuist dat mijn 8erbrug aan het wegrotten is, Floris biedt de helpende hand en neemt er een voor me mee.

Groet van T.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 juli 2007 22:42 
ook Beussie en Ouwe Jan gaan er al donderdag heen O-J blijft in een caravan slapen en Beussie hoogstwaarschijnlijk in z`n bussie en waren ook van plan om vrijdag zonder voertuig naar de happening te gaan waarschijnlijk een Taxi oid. en ook weer terug op die wijze en zaterdag vertrekken we weer. Hoe laat weten we nog niet.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Overnachten van 20-07 op 21-07

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven