Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Met de CX op vakantie - wat neem ik mee?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 juli 2007 13:20 
Na SJK ga ik met de CX op vakantie. Ik ben alvast een lijstje aan het maken van de 'hardware' die ik wil meenemen, ten eerste omdat ik niets wil vergeten en ten tweede omdat ik de neiging heb om teveel spullen mee te slepen. Uiteraard gaat er wat gereedschap mee en nieuwe bougies, zekeringen en lampjes. Wat betreft reserveonderdelen staan op de lijst:
- een CDI
- een startrelais

Reserve kabels hoeft ik niet mee te nemen, want die zijn in de afgelopen 2 jaar allemaal vernieuwd. Ben ik iets vergeten? Ik heb nog een reserve contactslot liggen (dat neemt weinig ruimte in) maar daar twijfel ik over. Wat betreft lekkage: ik rij met binnenbanden dus een proppensetje heeft geen nut. In geval van een lekke band moet ik sowieso een garage opzoeken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juli 2007 20:53 
Voor jouw hardware zou ik zeker een doosje Durex meenemen, voorkomen is beter dan genezen.

Maar waarom geen spuitbusje mee die een lekke band oppompt en dicht?

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MIOB
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 juli 2007 21:49 
Startslot zou ik laten liggen, dat is met 2 ijzerdaadje sheel makelijk te omzeilen (zie het electrische schema).

Mischien reservebobine + bougiedop? Neemt ook weinig ruimte in.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 juli 2007 23:07 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Wat heb ik dan een mazzel gehad met 2x naar de Dolomieten en 1x naar de Alpen : Nooit iets van dat spul meegehad, alleen olie. Wat ik 1x nodig had en niet bij me had was IJZERDRAAD, om m'n uitlaat te zekeren, die natuurlijk door zo'n idiote Fransoos werd platgereden, GGGGGRRRRRRRR!!!

Floris, hopelijk kom ik je niet tegen in Spanje, want dan is het fout gegaan!!

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver ffroidbise
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 juli 2007 23:56 
Je vrouwtje misschien?
Als je dan al in panne staat, kan je nog steeds je tijd verdrijven :)

ffroid (die juist terug is uit Tenerife, was een beetje te ver om naar toe te rijden, als dat dan al zou gaan :) )

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 juli 2007 00:41 
1) Als je toch jumperkabeltjes maakt voor het contactslot, dan ook gelijk voor een "white wire fix" in geval van de bekende ontstekingsproblemen boven 5000 toeren?

2) Reserve bult voor de dromedaris ?

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 juli 2007 21:52 
wat dacht je van wat gereedschap?
een set schroevendraaiers, een waterpomptang en steeks 10-11-12-14-en je kunt nagenoeg alles maken, ook het wiel eruit en band eraf, dus ook plakspul meenemen.,oja, duck tape en ty raps.
waar ga je eigenlijk naar toe? ook belangrijk om te weten voor wat mee te nemen.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 juli 2007 22:17 
Ik ga over de Pyreneeën heen naar Picos de Europa (in Noord-Spanje).

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver JosvanR
Gast 
#9 | Geplaatst: 16 juli 2007 22:32 
Cool, ben ik ook al eens met de motor (de bandit 1200 weliswaar) geweest. Is wel een beetje druk deze tijd van het jaar. Als je gaat kamperen zal dat denk ik geen probleem opleveren. Hotel wordt een probleem (kan ik je uit ervaring vertellen). Waarom rij je eigenlijk met binnenbanden?

Schrijver JosvanR
Gast 
#10 | Geplaatst: 16 juli 2007 22:34 
Oja Spaakwielen

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Met de CX op vakantie - wat neem ik mee?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven