Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Waardige opvolger CX500C 1983?

Schrijver Otto
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 juli 2007 13:42 
Jarenlang met veel plezier gereden op mijn CX500C 1983 maar er moet nu toch teveel aan gebeuren en vanwege kids hobbies en werk niet veel tijd dus is het moment aangebroken om naar een opvolger te gaan kijken.

Helaas een andere dan cx500c want die is te eigenlijk iets klein voor me, ik kom met mijn schenen tegen de cylinders en mijn vrouw wil evt ook gaan rijden maar het zwaartepunt van de motor ligt nogal hoog.

Heeft iemand een tip voor een waardige opvolger?
Moet niet te duur, veilig, zuinig (liefst ook schoon) zijn. Redelijk onderhoudsvrij en liefst zo min mogelijk chroom. Geen buikschuiver, liefst met kardanas. Met top en zijkoffers of mogelijkheid deze te monteren.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 juli 2007 13:50 
Een Honda NTV Revere of een Deauville zijn logische opvolgers. Beide zijn geschikt voor gemiddelde lichaamslengte. Als je lange benen hebt moet je iets anders kiezen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Otto
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 juli 2007 14:04 
Thx ik ga ns kijken hoe die eruitzien, eigenlijk heb ik naast mijn CX nooit naar andere motoren gekeken en weet dus niets van modellen etc.

Ik ben 1.92 meter dus aan de lange kant... dus dat kan lastig worden.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 juli 2007 14:54 
ik ben 2.02 meter en zit niet met mijn schenen tegen de cilinders, maar met mijn knieen, heb je een verlaagd zadel dan??
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 juli 2007 15:22 
Otto als je lang bent is een BMW R uit vervlogen tijden ) een goeie (1971 - 1997). word ook wel CX met hangtieten genoemd door enkelen hier op dit forum.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 juli 2007 15:30 
Moet niet te duur, veilig, zuinig (liefst ook schoon) zijn. Redelijk onderhoudsvrij en liefst zo min mogelijk chroom. Geen buikschuiver, liefst met kardanas. Met top en zijkoffers of mogelijkheid deze te monteren.

Wat mij betreft heb je slechts één keus: een andere CX !

Dirk (die al die andere modelletjes maar blauw-blauw laat...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Waardige opvolger CX500C 1983?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven