Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Toch zijwieltjes?????

Schrijver NicoproD
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 juli 2007 17:19 
Na een mooi feest van de voorzitter in Montfoort een triest bericht.Vandaag is het linkerbeen,van Michael,de broer van Lieke,de nieuwbakken zwager van Coen, in het gips gezet i.v.m.een scheur in zijn knieschijf.Geen valpartij met de motor maar met de fiets. Wie gaat er nu op de fiets? Voorlopig zes weken een gipspoot.
Hebben jullie toch nog manke Nelis in SJK.
telefoon van Michael is 06-22 77 80 43

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 juli 2007 17:38 
Ai !

Zo gaat dat. Trouwd je tweelingzuster, ga jij in het gips. Wees blij Michael, dat je niet per minuut een week in 't gips hoeft.

En hoe kom je nu naar SJK ? Zorgen en problemen alom......

Sterkte.

Harmony,
Hans.
( die vind dat Michael een rare manier heeft om z'n poot stijf te houden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 23 juli 2007 18:30 
maikel, beterschap met je been!!

is dat wat, doe je een keertje gezond door te fietsen word je meteen "gestraft" door te vallen...
maar bekijk het van de goede kant, gelukkig is het niet met de motor gebeurt dan was er meer schade geweest?

en tot slot; sjk komt helemaal goed er is altijd wel iemand die je wil komen ophalen en weer naar huis brengt net als met het trouwfeest voor de camping-slapers

groetjes werner grietje en roy (die je wel achterop mee willen nemen?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 juli 2007 18:45 
Zie je maar weer
het was geen honda zeker
en dan weet je het wel < als je een cx gewend bent moet je niet meer proberen je op een andere 2 wieler te verplaatsen >
wat niets is zo stabiel als een cx (behalve als je met je voorrem remt in de uitwerpselen van een dier ) er zijn clubleden die daar ook ervaring mee hebben sinds de touwpartij
Maar ik noem geen namen

veel sterkte met je beentje en als je later terugkijk was het eigenlijk zo voorbij

gr Arnold

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 juli 2007 21:57 
Michael, hou je haaks, beterschap(dat gaat meestal vanzelf), maar je zal wel balen, dat je nu geen motor kan rijden.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2007 22:14 | Aangepast door: gompie 
Dat krijg je met die jongens die "Toer de Frans" willen naspelen...
Michael, sterkte en hou je poot stijf!
Dirk (die ook nog een kwinkslag wilde vertellen over 'naast je schoenen lopen')
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2007 23:48 
He Michael,

Nou smartlappen zijn weer in dus maar goed oefenen voor een optreden als manke Nelis op SJK.
Sterkte en beterschap en hopelijk zien we je nog daar.

Groeten Sieds die zich afvraagt wie nu de pizza's moet halen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 juli 2007 10:43 
Hey Michael,

Das niet zo mooi man, van je fiets vallen! En als het nou eens mooi weer was kon je lekker buiten met het been omhoog. Maar ja mischien heb je wel andere bezigheden die je nu nog wel kan. In elk geval sterkte en snel weer beter worden hoor!

Nou, Succes met je been! ( das bij ons meer een uitspraak zoals "bekijk het maar" maar aan jou meer een kreet van "Sterkte!!" )

Groet Erik. ( Je zegt het maar als je met het zijspan naar SJK wil!! Dan komen we je zo ophalen. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 juli 2007 20:02 
Goed excuus om in Lieke's zijspan mee te rijden naar sjk!!

Maarrre effe serieus, heel vervelend dat je dit is overkomen.

wij wensen je beterschap enne als troost neem ik die Lowers mee naar SJK.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 25 juli 2007 17:19 
Michael,

Vanuit een zonnig Rome: dat fietsen is ook niets voor jou. Donderdagnacht viel je al bij mij van de bagagedrager. Nou ja, Liek is in ieder geval blij met het extra gewicht in het zijspan.

Beterschap gewenst, ook van ons

Coen en Lieke
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 25 juli 2007 20:58 
OK ik weet dat fietsen zwaar is voor sommige mensen, coen kan ook niet recht fietsen, hij was zo wild, ok wij hadden maar een biertje of wat op, maar ook niet meer, daarom neem ik het hem niet kwalijk dat hij mij van de fiets af bonjourde (ontkennings-fase, dat wordt hier genoemd, maar dat is naar mijn mening niet zo)

Fietsen is best makkelijk, ik had niet gerekend op scherpe bocht, en toen lag ik wel op mijn plaat, wat ik wel kan vertellen, er is een rekening nummer geopend voor dit verkeersslachtoffer, en dat is: 3070.76.806(Rabo), of voor de giro: 5520288
T.g.v. Rode woerd, help Michael aan een CX scootmobiel, moet wel 3 wielen hebben.

Ik wil jullie alvast wel bedanken, voor de donatie, dit komt dan ten goede voor SJK, gaan we dan samen opmaken.

Ook bedankt voor jullie reacties en medeleven.

Groetjes Michael

(die het een tijdje voor gezien houdt met fietsen, zeker met glad weer)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Toch zijwieltjes?????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven