Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Eindelijk mijn CX 500 E

Schrijver paul jacobs
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 juli 2007 19:52 
Hé hé eindelijk staat er een CX in de garage, een mooie rooie, die na wat sleutelwerk, want er zijn een aantal delen afgehaald om hem van Frankrijk naar Nederland te krijgen! De vorige eigenaar had in januari zijn CE-E gezet met een verhaaltje dat hij er vanaf wilde!!! Enkele weken op aanraden van Erik1 een mailtje gestuurd en wat bleek de CX was al in Holland en stond op een nieuw baasje te wachten!!! Ik dus.
Na mijn race carriere met Honda's in de Endurance wedstrijden, enkele jaren Rally rijden in groep N, kwam de laatste 20 jaar de racefiets om de hoek kijken, een andere hobby die ik in combinatie met het organiseren van fiets-vakantie reizen op plan 1 staan. Toch knaagde er al vele jaren iets in me! Ik wilde iets te sleutelen hebben, mijn meisje zij toen dat ik maar een motor moest kopen.
Vandaag was het zover!
I hou jullie op de hoogte enne Erik1 bedankt het was een enorm goede tip van je!!!

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 juli 2007 10:58 
Paul,

Gefeliciteerd! Je zult er veel plezier aan beleven.
Kom je even naar SJK?

Stuur me gauw een fotootje en een leuke beschrijving dan komt ie ook in de showroom.

Frans
frans@hondacx500.com

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2007 21:30 | Aangepast door: Erik1 
Hey Paulus!

Jaja, 't is je mooi gelukt om de CXE thuis te krijgen! Geweldig! Ga je de grote kuip er niet op zetten? Of zat er geen een meer bij? Zelf vindt ik die grote kuipen best mooi staan. Je hebt nog 3 weken om hem rijdbaar te maken. Dan moet je naar SJK! En zet alles wat je er aan doet naar Frans op de mail dan zet hij die text bij jouw motor.

@Frans, het is CXE nr 55 in de Showroom. Zet dat er maar vast bij.

en ehhh, Paul, ik ben erg stom geweest dat ik die motor zelf niet gekocht heb! ;-)

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Eindelijk mijn CX 500 E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven