Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

onderuit

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver grietje
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 juli 2007 16:42 
hallo allemaal,

ik ben gisteravond onderuit gegaan

ben in de ambulance naar het ziekenhuis gebracht (vast op zo'n plank)
en de nacht ter opservatie moeten blijven. en moet nu nog tot 22.00 uur om de 2 uur aangesproken worden.
heb veel kneusingen en een hersenschuding.

maar nu is de spiegel, kuip en de tellerunit stuk

wie kan mij helpen om de kuip weer te maken
en wie heeft nog een tellerunit, mag ook van een c zijn?
en een links spiegel, of 2 gelijke andere

groetjes grietje (die veel pijn heeft)

06 24306182 om haar weer op te vrolijken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 30 juli 2007 16:55 
hallo schat,

ik vind het net zo erg als jij en leef met je mee!

ik weet dat ze na haar val eigenlijk meteen naar "hans" vroeg, of dat ie nog leefde? dus dat heb ik meteen gekontroleerd, hij starte nog...

dus nu moet ik van de dokter tegen haar blijven praten tot 22 uur, dat zal voor mij geen probleem zijn.

verder zal de spiegel en de tellerunit monteren voor mij ook wel lukken, maar die kuip weet ik niet hoe of wat (met polyester plakken ??) dus alle hulp is welkom

groetjes werner (die zichzelf de schuld geeft van haar val)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:14 
Hey Hans maar vooral ook Grietje!

Foei Hans, had je niet even wat beter op Grietje kunnen letten?
Je had best even iets voorzichtiger kunnen zijn, toch??

Nou Grietje, Heel veel sterkte met het weer beter worden! Aan jou kan het haast niet gelegen hebben! En ehh, snel weer opstappen hoor!!

Sterkte!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:51 
Grietje toch !

Dat is schrikken zeg. Het zal je maar gebeuren. Maar ook een beetje schrikken voor mij, als ik dit zo lees.

Kneusingen, tja, als je gaat..... dan ga je ook. Hersenschudding. Dat is minder natuurlijk, maar gaat vast ook wel weer goed komen. Het voordeel (want ellek nadeel heb sen voordeel) is dat na je eerste duik, je meestal een betere motorrijder wordt, want je leert er wel van !

Heel veel sterkte, en beterschap.

Repareren van een kuip gaat mijn knutselkunsten te boven, helaas. Plakband en een elastiekje ?

Harmony,
Hans.
( die grietje, en hans, het beste toewenst )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver NicoproD
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:52 
Hallo Grietje,zag je weer een motoragent voor een ander aan?
Vanuit Ede hopen we dat het alweer wat beter met je gaat.We leven met je mee.Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.Kop op onkruid vergaat niet.Praat uit ervaring.Vraag maar aan Lieke.We wensen je sterkte en weer gauw op de been.
Ook beterschap van Robin en Kaithlyn.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:56 
Beterschap Grietje. Hopelijk verdwijnt de pijn snel. Ben je met SJK wel van de partij?

Helaas kan ik je niet helpen bij de reparatie van Hans.

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver emiel
Gast 
#7 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:56 
Hoi Grietje,

ook wij wensen jou veel beterschap!
En ook met Hans zal het wel weer goedkomen,iedereen is zo behulpzaam op dit forum.
Nogmaals heel veel sterkte vanuit Borne!

Emiel & Andrea

Schrijver techsolo
Gast 
#8 | Geplaatst: 30 juli 2007 17:57 
ik heb ondertussen wat ervaring met kuipdelen te herstellen en te verven. En aangezien dat ik deze vakantie nog wat klusjes zoek om een zakcentje te verdienen... 't is maar een idee he. Ik woon in Brasschaat(Antwerpen)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 30 juli 2007 18:57 
Auw grietje wat heb je nu weer gedaan?
Heb je hans Eindelijk af gebeurt er zo iets weer.
Hans die komt er wel weer bovenop net als jij.
"bones heal, chicks dig scars"
We verwachten je nog wel op sintjans klooster HE dus snel weer beter, en por werner maar aan om hans dan ook weer paraat te hebben.

Beterschap cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 30 juli 2007 19:04 
Heee Bah Grietje,

Net je Rijbewijs en dan zo een gave rit van Ede naar ons in Linschoten gemaakt. Kuip erop en wat krijg ik van mijn vader: een smsje, dat ik op de site moest kijken omdat je een ongeluk hebt gehad. Ik stond bij Gall en Gall voor een italiaans wijntje, maar ik vroeg door de verwarring om een Franse.

Maar ja, troost je, onkruid vergaat niet, heb ook al 3 schuivers gemaakt, 1 net voor mijn examen in 1992, daarna in 2004 toen had ik net mijn Rebel rijdend en de grote in 2005 toen ik op een voorrangsweg werd aangereden en mijn Rebel total loss werd verklaard. Ik vond dat zo erg, dat ik niet besefte dat ik geluk heb gehad dat ik nog kon lopen (ondanks de pijnen die ik nog in mijn rug ervan over heb gehouden).

Maar goed je kan het gelukkig ook na vertellen. Je mannetje houd je wel wakker hoor. Maar hoe doe je het nu naar SJK? Gewoon ook op de motor?
Wel door blijven rijden, als je het in je bloed hebt, anders ga je twijfelen en dan wordt het alleen maar enger en dan ben je een gevaar voor het verkeer.

We leven met je mee en zullen in gedachten bij je zijn.

Liefs
Lieke, Coen en Stephanie
(Coen heeft nog wel een cock-pit maar daar doet de dagteller het niet van...)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 30 juli 2007 19:06 
Kneusingen kunnen anders ook erg pijnlijk zijn. Grietje, heel veel beterschap en tot SJK.
Ik hoop dat Hans, met name z'n kuip, je ook nog wat bescherming heeft geboden. De club kennende, hoef je je over zijn herstel geen zorgen te maken.

Beterschap,
Jan

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 30 juli 2007 20:01 
grietje, als je geen andere kuip kan vinden heb ik er nog 2 voor je staan. Je mag er eentje komen halen hier in Wieringerwerf, een witte of een zwarte compleet.
Groeten ouwe jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 30 juli 2007 20:18 
Hi Grietje,

Wij wensen je veel beterschap. Maak je geen zorgen over de motor. Je bent zelf veel belangrijker dan een lomp metaal! Er is reeds al een en ander aangeboden hierzo om dat weer te repareren dus dat komt wel goed.

Hou je taai en doe het rustig aan en wij zien je wel weer in SJK.

Wouter & Pauline
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 30 juli 2007 20:52 
Dit zijn altijd nare berichten om te lezen.
Maar je zal toch de schrij(ver)(fster) zijn, dat is nog veel erger...!
Grietje, ik hoop dat je er niets aan overhoudt en je hoeft je vast geen zorgen te maken over die twee hersens die van plaats verwisseld zijn.
Maak je geen zorgen over Hans, meer over je eigen gezondheid.
Sterkte de komende dagen en hopelijk tot het SJK.
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 30 juli 2007 21:25 
Dat is me toch ook wat, Grietje ondersteboven, gelukkig kan je het verhaal zelf navertellen. Rustig aan er maar weer bovenop komen en als het weer gaat, meteen Hans weer beklimmen. Geef hem maar van katoen, dat ie jou zo maar laat vallen. Ik begrijp er niks van. De liefde komt vast weer terug!!! Hou je haaks, beterschap!!!

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 onderuit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven