Heee Bah Grietje,
Net je Rijbewijs en dan zo een gave rit van Ede naar ons in Linschoten gemaakt. Kuip erop en wat krijg ik van mijn vader: een smsje, dat ik op de site moest kijken omdat je een ongeluk hebt gehad. Ik stond bij Gall en Gall voor een italiaans wijntje, maar ik vroeg door de verwarring om een Franse.
Maar ja, troost je, onkruid vergaat niet, heb ook al 3 schuivers gemaakt, 1 net voor mijn examen in 1992, daarna in 2004 toen had ik net mijn Rebel rijdend en de grote in 2005 toen ik op een voorrangsweg werd aangereden en mijn Rebel total loss werd verklaard. Ik vond dat zo erg, dat ik niet besefte dat ik geluk heb gehad dat ik nog kon lopen (ondanks de pijnen die ik nog in mijn rug ervan over heb gehouden).
Maar goed je kan het gelukkig ook na vertellen. Je mannetje houd je wel wakker hoor. Maar hoe doe je het nu naar SJK? Gewoon ook op de motor?
Wel door blijven rijden, als je het in je bloed hebt, anders ga je twijfelen en dan wordt het alleen maar enger en dan ben je een gevaar voor het verkeer.
We leven met je mee en zullen in gedachten bij je zijn.
Liefs
Lieke, Coen en Stephanie
(Coen heeft nog wel een cock-pit maar daar doet de dagteller het niet van...)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.