Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Work schop CX en GL

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 juli 2007 20:05 
Hier een oproep er voor en wie wil het regelen
Zelf wil ik mij opgeven voor een onderdeel
Zelf kan ik dit niet regelen dus Heren van de CX club laat eens iets van jullie horen
Ook de dames mogen met een idee komen of doen
Frans ik schiet niet onder jou idee maar dit wou ik even kwijt
want ik wordt er te oud voor om dit te regelen
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2007 20:22 
Beste Ouwe-Jan,

Helaas zie ik niet zo veel reacties op jouw oproep. Durven de mensen niet iets te organiseren of heeft niemand de ruimte om zoiets te doen? Zelf had ik al gereageerd op de oproep van Frans. Ik blijf het leuk vinden om iets te organiseren maar niet alleen. Ik hoop op meer reacties!!

Groet Erik (Die zijn garage WEL ter beschikking stelt)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2007 21:01 
Hoi mannen,

Misschien willen andere leden wel reageren, alleen het kan ook zijn dat ze op vakantie zijn. In het hele land genieten een heleboel gezinnen al van hier en daar van hun welverdiende rust en niet iedereen is dan thuis of in bezit van een computer . Het is overal rustig, dus ik ga ervan uit dat de meesten eventjes lekker weg zijn.

Ik kan het ook wel verkeerd hebben hoor, maar dan hoop ik dat er meer animo komt.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 aug. 2007 22:21 
Hoi Ouwe-Jan en Lieke,

Mischien is het idd wel komkommertijd maar gezien het aantal reacties op andere items kon dat nog wel eens meevallen. We wachten gewoon een maand (ik iets langer want dan ben ik nog met vakantie) en zetten dan opnieuw een oproep op de site. We gaan dan immers steeds meer richting de winter en het sleutel seizoen.

Groet Erik (die aan zijn zomer slaapje gaat beginnen ;-)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver gberg2
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 aug. 2007 08:33 
Hallo,

zou het graag bij willen wonen, alleen het regelen kan niet op mijn huidige adres.

Gerard.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Work schop CX en GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven