Deze site draait nu een jaar of vijf. Het forum is wel het gedeelte waar we het meest trots op zijn. Er is heel veel info te vinden, en je krijgt snel antwoord. 'Ongeregeldheden' zoals op ander fora komen slechts sporadisch voor. Geen scheldpartijen, onwelvoegelijk taalgebruik etc. Dat zegt denk ik iets over de bezoekers. Ik merk nu dat het, hopelijk tijdelijk, even wat minder gaat. De discussie gaat volgens mij vooral over het aanbieden van spullen. Daar speelt denk ik inderdaad door heen dat de vaste kern elkaar geneigd is over en weer spullen te schenken of voor wienig van de hand te doen. Dat staat dan in contrast met de mensen die hun spullen voor normale prijzen aanbieden. Dat geeft kennelijk gedoe. Overigens waren de mensen van de 'vate kern' ooit ook mensen die er net bij waren. Ook nu ken ik recente voorbeelden van mensen die er bij zijn gekomen maar al heel snel tot de vaste kern behoren.
Ik denk dat we dit punt op de najaarsvergadering van het bestuur moeten zetten. Misschien moeten er striktere regels komen. Ik weet het niet.
Ik vind het jammer dat sommige mensen slechte ervaringen hebben met kopen of verkopen. Er is inderdaad een bepaalde fatsoensnorm die zegt dat als je afspreekt iets te kopen, dat je daar inderdaad aan houdt. Ik vind ook dat je elkaar daar op aanspreekt. Maar dan is het wel zo netjes om dit even onderling te doen en niet iemand bijvoorbeeld op het prikbord aan de schandpaal nagelt. Er kan ook nog altijd een goede reden zijn waarom iemand zijn afspraken niet nakomt. En ja, ook hier zijn er mensen die zich niet aan afspraken houden. We zijn net echte mensen ;-)
Waar ik echt ver afstand van wil nemen is dat het cx(club)gebeuren minder hecht zou zijn dan bij andere clubs. Ik zou bijna zeggen, integendeel. Anders ? Ja, dat zijn we denk ik wel. Maar daar ben ik trots op.
Coen
voorzitter
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison